Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Werd het toch nog een lekkere stranddag
Opdrachtgever:
Unilever Nederland, Unox
Bureau:
TBWA\NEBOKO
Datum eerste publicatie:
25/05/2013
url:
https://www.facebook.com/unox
Categorie:
Crossmedia
Social Media
Media-Inzet

Credits

Concept:
Bas Engels, Yacco Vijn, Dieuwer Bulthuis, Chris Sant
Art Direction / Design:
Yacco Vijn, Chris Sant
Copy / Redactie:
Bas Engels
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
nvt
Account:
Valérie Dekeuwer, Gert Jan Timmer, Robert Volten
Verantwoordelijk bij klant:
Aleks Fiege, Esther Okker
Overigen:
Strategie: Daan Remarque


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De winter van 2012-2013 was zeer koud en lang. Echt koud was het zelfs nog eind mei 2013, de koudste mei sinds 1962. Unox opperde op Facebook dat het misschien tijd werd om de Koek & Zopie stal uit de loods te halen. De reacties waren zo enthousiast dat Unox op 24 mei op het strand van Scheveningen erwtensoep stond uit te delen. Daarvan maakten we weer posts en een dagbladadvertentie. Deze spontane croos-media activatie leverde veel publiciteit op.
Voor/over product of dienst
Unox verwarmt de Nederlander sinds 1937 met eerlijke Hollandse winterkost als erwtensoep en rookworst.
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders die van Hollandse winterkost houden.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De winter van 2012-2013 was zeer koud en lang. Echt koud was het zelfs nog eind mei 2013, de koudste mei sinds 1962. Unox opperde op Facebook dat het misschien tijd werd om de Koek & Zopie stal uit de loods te halen. De reacties waren zo enthousiast dat Unox op 24 mei op het strand van Scheveningen erwtensoep stond uit te delen. Daarvan maakten we weer posts en een dagbladadvertentie. Deze spontane social activatie leverde veel publiciteit op.
Voor/over product of dienst
Unox verwarmt de Nederlander sinds 1937 met eerlijke Hollandse winterkost als erwtensoep en rookworst.
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders die van Hollandse winterkost houden.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
De winter van 2012-2013 was zeer koud en lang. Echt koud was het zelfs nog eind mei 2013, de koudste mei sinds 1962. Unox opperde op Facebook dat het misschien tijd werd om de Koek & Zopie stal uit de loods te halen. De reacties waren zo enthousiast dat Unox op 24 mei op het strand van Scheveningen erwtensoep stond uit te delen. Daarvan maakten we weer posts en een dagbladadvertentie. Deze spontane croos-media activatie leverde veel publiciteit op.
Voor/over product of dienst
Unox verwarmt de Nederlander sinds 1937 met eerlijke Hollandse winterkost als erwtensoep en rookworst.
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders die van Hollandse winterkost houden.