Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
It's HBO
Opdrachtgever:
HBO Nederland
Bureau:
Tam Tam
Datum eerste publicatie:
01/10/2013
url:
http://www.itshbo.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Tam Tam & HBO
Art Direction / Design:
Wesley Masius (Tam Tam)
Copy / Redactie:
Tam Tam & HBO
Interaction Design:
Wesley Masius (Tam Tam)
Technische realisatie:
Paul van Dam (Tam Tam)
Account:
Dimi Albers, Max Pinas, Rik Smeenk (Tam Tam)
Verantwoordelijk bij klant:
Ruth de Jager, Marketing Director HBO


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Door de sterk veranderende TV-wereld en online mogelijkheden heeft HBO samen met Tam Tam een nieuwe online strategie neergezet. Vanuit deze strategie is ervoor gekozen om een website te maken waarin we met de rijkheid aan content mensen direct aanspreken op emotioneel niveau en HBO als A-merk neerzetten naast andere aanbieders. Koppel daaraan een sterk verbeterde bestelflow en continue optimalisatie om bezoekers te converteren naar klanten.
Voor/over product of dienst
Als betaalde TV zender heeft HBO een complexe positie in de Nederlandse televisiemarkt. Om HBO te ontvangen moet je via je eigen kabel- of digitale televisieprovider lid worden van HBO. Het is daarom essentieel om online transparant te zijn in het abonnementenaanbod en de bezoeker zo goed mogelijk te helpen in het oriëntatie- en aanmeldingsproces. De visuele presentatie van de series maken de keus om abonnee te worden makkelijk.
Doelgroep(en)
Het is een vrij brede doelgroep. Het gaat vooral om de echte film- en serieliefhebbers uit alle lagen van de bevolking.