Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
LG Stage Fright - So Real It's Scary 2
Opdrachtgever:
LG Electronics
Bureau:
SuperHeroes Amsterdam
Datum eerste publicatie:
16/04/2013
url:
http://the-awards.nl/stagefright/
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Rogier Vijverberg, Rene Klinkhamer
Art Direction / Design:
Silje Lian
Copy / Redactie:
Gareth Broadbent
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Fred Huergo, Fredrik Dejert
Account:
Severien Jansen
Verantwoordelijk bij klant:
Hakki Tosunlar, Waldi Weisz Blanchetta
Overigen:
Video Production: Revolver. Video Regisseur: Tobias Pekelharing. Camera/DOP: Tobias Pekelharing. Editor: Jelmar Hoekstra. Sound: Sander Houtman.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Veel mannen schijnen last te hebben van 'plankenkoorts' in het mannentoilet als iemand over hun schouder meekijkt. Met een bijzonder experiment neemt LG de proef op de som en het hoe levensecht de beeldkwaliteit van de LG IPS 21:9 UltraWide Monitor is…

Stage Fright is een zeer succesvolle online viral campagne met wereldwijd meer dan 7 miljoen views en een gewiekste in-store follow up. De campagne maakte LG marktleider in monitoren.
Voor/over product of dienst
Klant: LG Electronics.
Product : LG IPS 21:9 UltraWide Monitor.
Doelgroep(en)
Consumenten, alle leeftijden, man/vrouw.