Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Brazuca
Opdrachtgever:
adidas football
Bureau:
DDB & Tribal Amsterdam
Datum eerste publicatie:
19/12/2013
url:
http://www.adidas.com/lovemeorloseme
Categorie:
Website
Design

Credits

Concept:
Geert Jan Bijlstra, Felicitas Olschewski. Bart Mol (CD), Pol Hoenderboom (CD)
Art Direction / Design:
Bart Mol, Geert Jan Bijlstra, Keith Kornson, Bo Mouridsen, Toby Mok
Copy / Redactie:
Pol Hoenderboom, Felicitas Olschewski
Interaction Design:
Joeri Kiekebosch, Jan Willem Heining
Technische realisatie:
MediaMonks (web-experience), TBWA/Chiat/Day (Interactieve film)
Account:
Sandra Krstic, Jesse Mons, Sophie Rhys Evans, Leon Snelleman, Jizelle Bautista
Verantwoordelijk bij klant:
Ville Louhimies, Erick Wicaksono, Thomas Van Schaik, Laura Losse
Overigen:
Strategie: Ralf Hesen


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Brazuca is de officiële nieuwe adidas ‘match ball’ tijdens het FIFA Wereldkampioenschap in Brazilië.
In elke wedstrijd zijn alle ogen gericht op Brazuca, en zal de bal hét middelpunt van de wereld zijn. Wij creëerden een interactieve online product experience waar alles draait om Brazuca. In elk frame en elk hoofdstuk van de site staat de bal letterlijk centraal zowel in storytelling als het design.
Voor/over product of dienst
Brazuca is de officiële nieuwe adidas ‘match ball’ tijdens het FIFA Wereldkampioenschap 2014 in Brazilië.
Doelgroep(en)
Voetballiefhebbers van over de hele wereld.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Brazuca is de officiële nieuwe adidas ‘match ball’ tijdens het FIFA Wereldkampioenschap in Brazilië.
In elke wedstrijd zijn alle ogen gericht op Brazuca, en zal de bal hét middelpunt van de wereld zijn. Wij creëerden een interactieve online product experience waar alles draait om Brazuca. In elk frame en elk hoofdstuk van de site staat de bal letterlijk centraal zowel in storytelling als het design.
Voor/over product of dienst
Brazuca is de officiële nieuwe adidas ‘match ball’ tijdens het FIFA Wereldkampioenschap 2014 in Brazilië.
Doelgroep(en)
Voetballiefhebbers van over de hele wereld.