Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Werken bij Albert Heijn
Opdrachtgever:
Ahold Europe
Bureau:
YoungWorks
Datum eerste publicatie:
25/02/2013
url:
http://www.werkenbijalbertheijn.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Cees Dingler, Bart Bergmeijer, Taco Zuidema
Art Direction / Design:
Cees Dingler, Bart Bergmeijer, Natasja Draër, Thuc Bahn, Marieke Kuijl
Copy / Redactie:
Kim van Dongen, Miriam Landman
Interaction Design:
Domenico Lomonaco, Rik Spruijt
Technische realisatie:
Magic Bullet
Account:
Juliette van den Ouweland, Dorine de Wilde, Elsje Nagel
Verantwoordelijk bij klant:
Rene Herremans, Dorien Burgers
Overigen:
Arco Bregman, Bart de Ridder (Strategie), Robin Westerhoff (logo design), Apart Enterprise (video & montage)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Albert Heijn wil als werkgever de individuele betrokkenheid en het gevoel van trots, erbij horen, er toe doen van medewerkers vergroten. ‘Onze Albert Heijn’ staat voor het clubgevoel waar elk van de 851 winkels aan bijdraagt. Het clubgevoel en het gevoel dat jij er toe doet, willen we delen met eigen en potentiële medewerkers. Bij hun keuze voor een werkgever is een marktconform salaris en plezier hebben (met leeftijdgenoten) belangrijk.
Voor/over product of dienst
Albert Heijn is één van de grootste werkgevers voor jongeren. In 2015 wil het ook de beste bijbaan werkgever zijn.
Doelgroep(en)
Jongeren die op zoek zijn naar een bijbaan.