Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Let's Talk About Sex
Opdrachtgever:
Vodafone / dance4life
Bureau:
YoungWorks
Datum eerste publicatie:
04/02/2014
url:
https://www.vodafone.nl/letstalkaboutsex/
Categorie:
Content
Media-Inzet

Credits

Concept:
Natasja Draër, Kim van Dongen
Art Direction / Design:
Cees Dingler, Natasja Draër
Copy / Redactie:
Kim van Dongen, Chris Silos
Interaction Design:
Rik Spruijt
Technische realisatie:
Vodafone (mobiele site), Rec Sound (audio), Blue Mango Interactie (banners), They (grafische uitwerking)
Account:
Sanne van der Bie, Arco Bregman, Lisanne de Ronden
Verantwoordelijk bij klant:
Renate van den Hengel, Steven Schmitz, Annelies Valk (Vodafone), Charlotte van der Zanden, Mireille Drost, Margot Gerené (dance4life)
Overigen:
Bart de Ridder (strategie), Carli Hermès (fotografie), Fanny Kieft (styling), Patricia van Heumen (visagie), OMD (media), Capita (PR), Halina Reijn, Victoria Koblenko, Manuel Broekman


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Vodafone steunt dance4life in hun ambitie om een wereld zonder aids te creëren. Dat begint met praten over seks. Zo doorbreek je het taboe op seks, worden fabels over seks de wereld uit geholpen en worden jongeren zich bewust van hun recht op veilige en vrijwillige seks. Om dance4life te steunen is Vodafone een telefoonlijn gestart met spannende verhalen van Halina Reijn, Manuel Broekman en Victoria Koblenko. Ieder telefoontje à €1,40 komt direct ten goede aan het voorlichtende werk van d4l.
Voor/over product of dienst
De Vodafone Foundation ondersteunt dance4life sinds 2009. De Vodafone Foundation is opgericht om goede dingen gerelateerd aan mobiel en technologie toe te voegen aan sociaal-maatschappelijke projecten. Dit alles vanuit de filosofie: connectivity can drive positive change. De Vodafone Foundation heeft dance4life gekozen omdat zij op innovatieve wijze jongeren inspireren, empoweren en daarmee het verschil maken voor een wereld zonder aids.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-28 jaar, een gezamenlijke doelgroep van Vodafone dance4life. Voor Vodafone zijn het de Digital Enthusiasts, voor dance4life de doelgroep waar zij fundraising-activiteiten op richten.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Vodafone steunt dance4life in hun ambitie om een wereld zonder aids te creëren. Dat begint met praten over seks. Zo doorbreek je het taboe op seks, worden fabels over seks de wereld uit geholpen en worden jongeren zich bewust van hun recht op veilige en vrijwillige seks. Om dance4life te steunen is Vodafone een telefoonlijn gestart met spannende verhalen van Halina Reijn, Manuel Broekman en Victoria Koblenko. Ieder telefoontje à €1,40 komt direct ten goede aan het voorlichtende werk van d4l.
Voor/over product of dienst
De Vodafone Foundation ondersteunt dance4life sinds 2009. De Vodafone Foundation is opgericht om goede dingen gerelateerd aan mobiel en technologie toe te voegen aan sociaal-maatschappelijke projecten. Dit alles vanuit de filosofie: connectivity can drive positive change. De Vodafone Foundation heeft dance4life gekozen omdat zij op innovatieve wijze jongeren inspireren, empoweren en daarmee het verschil maken voor een wereld zonder aids.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18-28 jaar, een gezamenlijke doelgroep van Vodafone dance4life. Voor Vodafone zijn het de Digital Enthusiasts, voor dance4life de doelgroep waar zij fundraising-activiteiten op richten.