Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Max en Billy's Drill Machine Girl
Opdrachtgever:
EYE / MovieZone
Bureau:
NewBeTV
Datum eerste publicatie:
29/09/2013
url:
http://serie.moviezone.nl
Categorie:
Online Campagne
Crossmedia
Interactieve TV & Online Video
Media-Inzet

Credits

Concept:
Jeroen Koopman
Art Direction / Design:
Serie: Jonneke Crezée. Online: Merijn Straathof en Jeroen Wielaard
Copy / Redactie:
Serie (scenario): Vincent van Zelm, Brian de Vore en Iván López Núñez. Online: Maritta Versnel, Merel Six
Interaction Design:
Jasper van der Kamp
Technische realisatie:
Rutger Kooijman
Account:
Serie: Marloes van Rijn en Merel Six. Online: Pim van Thiel
Verantwoordelijk bij klant:
Manon Sandee en Florine Wiebenga
Overigen:
Iván López Núñez (regie)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Een campagne met als doel jongeren te enthousiasmeren voor film, hen meer te leren over film én nieuw filmtalent te ontdekken. Het project bestaat uit één centraal verhaal over verschillende platformen verteld. Een dramaserie die de kijker naar binnen trekt en enthousiasmeert voor film. Een online platform dat de entertainment een educatieve laag geeft. Een filmfestival dat niet alleen in de serie maar ook in het echt bestaat en de kijker letterlijk onderdeel maakt van de campagne.
Voor/over product of dienst
MovieZone van EYE is het filmmerk voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar. MovieZone heeft als doel jongeren meer te leren over film; hen te enthousiasmeren voor het maken van film en jonge filmliefhebbers met elkaar in contact te brengen. Dat verloopt via scholen en in direct contact met de jongeren.
Doelgroep(en)
1. Jongeren tussen de 12 en 18 jaar onder te verdelen in:
-Alle jongeren
-Jongeren met al enige interesse in film
-Jongeren die bezig zijn (of willen zijn) met films maken

2. Scholen, die filmeducatie op een aantrekkelijke manier willen aanbieden.


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Een campagne met als doel jongeren te enthousiasmeren voor film, hen meer te leren over film én nieuw filmtalent te ontdekken. Het project bestaat uit één centraal verhaal. over verschillende platformen verteld. Een dramaserie die de kijker naar binnen trekt en enthousiasmeert voor film. Een online platform dat de entertainment een educatieve laag geeft. Een filmfestival dat niet alleen in de serie maar ook in het echt bestaat en de kijker letterlijk onderdeel maakt van de campagne.
Voor/over product of dienst
MovieZone van EYE is het filmmerk voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar. MovieZone heeft als doel jongeren meer te leren over film; hen te enthousiasmeren voor het maken van film en jonge filmliefhebbers met elkaar in contact te brengen. Dat verloopt via scholen en in direct contact met de jongeren.
Doelgroep(en)
1. Jongeren tussen de 12 en 18 jaar onder te verdelen in:
-Alle jongeren
-Jongeren met al enige interesse in film
-Jongeren die bezig zijn (of willen zijn) met films maken

2. Scholen, die filmeducatie op een aantrekkelijke manier willen aanbieden.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Een campagne met als doel jongeren te enthousiasmeren voor film, hen meer te leren over film én nieuw filmtalent te ontdekken. Het project bestaat uit één centraal verhaal. over verschillende platformen verteld. Een dramaserie die de kijker naar binnen trekt en enthousiasmeert voor film. Een online platform dat de entertainment een educatieve laag geeft. Een filmfestival dat niet alleen in de serie maar ook in het echt bestaat en de kijker letterlijk onderdeel maakt van de campagne.
Voor/over product of dienst
MovieZone van EYE is het filmmerk voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar. MovieZone heeft als doel jongeren meer te leren over film; hen te enthousiasmeren voor het maken van film en jonge filmliefhebbers met elkaar in contact te brengen. Dat verloopt via scholen en in direct contact met de jongeren.
Doelgroep(en)
1. Jongeren tussen de 12 en 18 jaar onder te verdelen in:
-Alle jongeren
-Jongeren met al enige interesse in film
-Jongeren die bezig zijn (of willen zijn) met films maken

2. Scholen, die filmeducatie op een aantrekkelijke manier willen aanbieden.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Een campagne met als doel jongeren te enthousiasmeren voor film, hen meer te leren over film én nieuw filmtalent te ontdekken. Het project bestaat uit één centraal verhaal. over verschillende platformen verteld. Een dramaserie die de kijker naar binnen trekt en enthousiasmeert voor film. Een online platform dat de entertainment een educatieve laag geeft. Een filmfestival dat niet alleen in de serie maar ook in het echt bestaat en de kijker letterlijk onderdeel maakt van de campagne.
Voor/over product of dienst
MovieZone van EYE is het filmmerk voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar. MovieZone heeft als doel jongeren meer te leren over film; hen te enthousiasmeren voor het maken van film en jonge filmliefhebbers met elkaar in contact te brengen. Dat verloopt via scholen en in direct contact met de jongeren.
Doelgroep(en)
1. Jongeren tussen de 12 en 18 jaar onder te verdelen in:
-Alle jongeren
-Jongeren met al enige interesse in film
-Jongeren die bezig zijn (of willen zijn) met films maken

2. Scholen, die filmeducatie op een aantrekkelijke manier willen aanbieden.