Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Voor Altijd Verbonden
Opdrachtgever:
Ziggo
Bureau:
DDB & Tribal Amsterdam
Datum eerste publicatie:
26/08/2013
url:
http://x
Categorie:
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Ruben Sonneveld, Daniel Snelders
Art Direction / Design:
Ruben Sonneveld
Copy / Redactie:
Daniël Snelders
Interaction Design:
x
Technische realisatie:
Czar, The Ambassadors
Account:
Milo van der Meij, Silvia Lenberger
Verantwoordelijk bij klant:
Nico Rijkhoff, Marjolein Hoorn
Overigen:
Christel Hofstee, Yuka Kambayashi (agency producers), Mørtin Gay (regisseur), Willem Bos (producer), Rutger Storm (camera), Martin Heijgelaar (off-line editor), Tjeerd Oosterhuis (muziek)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
De nieuwe Ziggo campagne gaat over verbondenheid tussen vijf mannen waarvan er één in Tokio woont. Dankzij Ziggo is hij nog steeds met zijn vrienden verbonden, zowel technisch als emotioneel. Voor de eerste keer kreeg een TV-commercial een online second screen variant. Zo kon de kijker op twee plaatsen tegelijkertijd zijn, in Nederland en in Tokio, via de TV en tablet. Speciaal voor dit doel werd de Ster-Extra App aangepast zodat de twee commercials op de seconde nauwkeurig synchroon startten.
Voor/over product of dienst
Ziggo is een aanbieder van Televisie, Internet en (mobiele) Telefonie. En biedt hiermee een totaalpakket aan media en entertainment als films, sport, cultuur, muziek etc.
Doelgroep(en)
Bestaande en potentieel nieuwe klanten van Ziggo.