Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Zwartrijden
Opdrachtgever:
De Lijn
Bureau:
Famous
Datum eerste publicatie:
10/02/2014
url:
http://www.zwartrijden.be
Categorie:
Online Campagne
Website
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Iwein Vandevyver, Laurent Dochy, Pieter Claeys, Johan Van Oeckel
Art Direction / Design:
Iwein Vandevyver
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
Laurens Groven
Technische realisatie:
Kevin Peters, Bart De Bock
Account:
Mieke Van de Gehuchte, Charlotte Ghekiere
Verantwoordelijk bij klant:
Bart Vercruyssen, Marc Cammaerts, Tamara De Bruecker
Overigen:
Tim Driesen (Creative Director), Iwein Vandevyver (Associate Creative Director), Laurent Dochy (Digital Creative Director), René Vermeulen, Charlotte Mathias (RTV-producer), Czar (Production), Lander Engels (Producer), Toon Aerts (Director), Lieven Van B


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Steeds meer jongeren betalen een ritje met de bus of tram met een sms-ticket. Maar ze betalen te vaak pas met een sms-ticket als ze een controleur zien. En dat is zwartrijden.
Daarom heeft De Lijn een nieuw systeem ingevoerd: sms-tickets worden soms vertraagd afgeleverd.
Voor/over product of dienst
Voor: De Lijn, het bedrijf dat instaat voor het openbaar vervoer in Vlaanderen.

Over: een nieuw systeem waarbij sms-tickets vertraagd worden afgeleverd, dit om zwartrijden tegen te gaan.
Doelgroep(en)
Jongeren die pas op het laatste moment een sms-ticket kopen als ze de controleur zien opstappen. (13 - 25 jaar)


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Steeds meer jongeren betalen een ritje met de bus of tram met een sms-ticket. Maar ze betalen te vaak pas met een sms-ticket als ze een controleur zien. En dat is zwartrijden.
Daarom heeft De Lijn een nieuw systeem ingevoerd: sms-tickets worden soms vertraagd afgeleverd.
Voor/over product of dienst
Voor: De Lijn, het bedrijf dat instaat voor het openbaar vervoer in Vlaanderen.

Over: een nieuw systeem waarbij sms-tickets vertraagd worden afgeleverd, dit om zwartrijden tegen te gaan.
Doelgroep(en)
Jongeren die pas op het laatste moment een sms-ticket kopen als ze de controleur zien opstappen. (13 - 25 jaar)


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Steeds meer jongeren betalen een ritje met de bus of tram met een sms-ticket. Maar ze betalen te vaak pas met een sms-ticket als ze een controleur zien. En dat is zwartrijden.
Daarom heeft De Lijn een nieuw systeem ingevoerd: sms-tickets worden soms vertraagd afgeleverd.
Voor/over product of dienst
Voor: De Lijn, het bedrijf dat instaat voor het openbaar vervoer in Vlaanderen.

Over: een nieuw systeem waarbij sms-tickets vertraagd worden afgeleverd, dit om zwartrijden tegen te gaan.
Doelgroep(en)
Jongeren die pas op het laatste moment een sms-ticket kopen als ze de controleur zien opstappen. (13 - 25 jaar)