Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#MORECRAP PRE-ROLLS
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
14/10/2013
url:
http://dearmembersofthejury.com/morecrapprerolls/
Categorie:
Online Campagne
Interactieve TV & Online Video

Credits

Concept:
Rogier de Bruin, Emilio de Haan
Art Direction / Design:
Thijs Biersteker
Copy / Redactie:
Rogier de Bruin, Joris Dommels
Interaction Design:
Rens Wegerif, Jaap Kraan
Technische realisatie:
Circus Family, 51North
Account:
Niels Heimens, Elwira Stuur
Verantwoordelijk bij klant:
Dave Frauenfelder, Steffen Rieter, Kasimir Vermeulen, Maartje Bersi
Overigen:
Derk van Beek, David Koop


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we een domein dat razend populair is bij deze doelgroep: internetcrap. Want met Hi krijg je echt: #morecrap from the web.

Binnen de campagne ontwikkelden we interactieve skippable pre-rolls die je absoluut niet wílt skippen.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staat de update van de Hi abonnementen centraal. Nu standaard met retesnel 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we een domein dat razend populair is bij deze doelgroep: internetcrap. Want met Hi krijg je echt: #morecrap from the web.

Binnen de campagne ontwikkelden we interactieve skippable pre-rolls die je absoluut niet wílt skippen.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staat de update van de Hi abonnementen centraal. Nu standaard met retesnel 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.