Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Demak'Up Facelooks
Opdrachtgever:
Demak'Up Nederland
Bureau:
The Gardeners
Datum eerste publicatie:
03/08/2013
url:
http://www.facebook.com/DemakUpNederland
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
The Gardeners – Robrecht Stoekenbroek, Maira Evers, Thomas le Gras, Didi Feuth
Art Direction / Design:
The Gardeners - Thomas le Gras
Copy / Redactie:
The Gardeners – Robrecht Stoekenbroek, Thomas le Gras, Didi Feuth
Interaction Design:
The Gardeners
Technische realisatie:
Canners Media Productions
Account:
The Gardeners - Maira Evers en Eline de Roo
Verantwoordelijk bij klant:
Christine Voorma en Lieke Buursen
Overigen:
Oxford House - Film. Guy Offerman Photography - Fotografie.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Voor Demak’Up ontwikkelden we een campagne waarbij we vrouwen via Facebook uitdaagden om make-up looks te proberen. Deze ‘Facelooks’ zijn voor de gemiddelde vrouw behoorlijk uitdagend. De kans dat je ‘m niet meteen onder de knie hebt is groot. Maar dat was juist de bedoeling, want daar helpt de functionele superioriteit van Demak'Up juist bij. Daarom bedachten we voor Demak’Up een strategie die gaat over de lol van het mislukken en proberen met make-up: “Don’t worry. It will come off.”
Voor/over product of dienst
Demak'Up is een merk dat producten ontwikkelt en verkoopt op het gebied van gezichtsreiniging. Deze innovatieve producten helpen in het bijzonder bij het verwijderen van hardnekkige make-up.
Doelgroep(en)
Doelgroep 1: Alle vrouwen die wel eens make-up dragen.
Doelgroep 2: Nederlandse beautybloggers