Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Being There site
Opdrachtgever:
Being There
Bureau:
Being There
Datum eerste publicatie:
23/12/2013
url:
http://www.there.nl/nl_NL/home
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Sheldon Bont, Lionell Shuring
Art Direction / Design:
Sheldon Bont, MediaMonks
Copy / Redactie:
Lionell Schuring, Edward Stolze
Interaction Design:
Sheldon Bont, MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Lonneke Grotenhuis
Verantwoordelijk bij klant:
Being There


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Merken die een bureau zoeken, surfen nogal wat sites af waarbij ze aan de hand van werk en visies zien waarom ze van een bureau moeten houden.

Being There gelooft in merken die van mensen houden. Dus wilden we het omdraaien en een site maken die van de shortlistmaker houdt.

Door de introductie met de bezoeker te beginnen en gebruik te maken van LinkedIn leert diegene ons kennen door de mensen uit het eigen netwerk.

Met als resultaat een zeer relevante site die direct bewijst hoe wij werken.
Voor/over product of dienst
De nieuwe bureausite voor Being There, het reclamebureau voor merken die van mensen houden.
Doelgroep(en)
Brandmanagers, pitchbegeleiders en andere shortlistmakers.