Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Applaus voor de #Ereburger
Opdrachtgever:
Heinz
Bureau:
Boomerang Create
Datum eerste publicatie:
16/01/2014
url:
https://www.facebook.com/heinznederland?fref=ts
Categorie:
Online Campagne
Social Media
Content

Credits

Concept:
Bo The, Michael van Os, Joris Veger
Art Direction / Design:
Michael van Os
Copy / Redactie:
-
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Bo The, Michael van Os
Verantwoordelijk bij klant:
Joris Veger, Jantine van Dijk
Overigen:
Philip van Ierschot (video)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Laat mensen zien je dat je een goede burger, ongewoon goed maakt met Heinz. Activeer consumenten op social door ze foto’s te laten delen van Hamburgers icm Heinz Tomato Ketchup. De campagne kreeg de naam #ereburger. Gedurende de campagne konden mensen hun #ereburger uploaden, een foto van de ultieme hamburger. De beste foto werd beloond en won een diner voor twee in één van de premium hamburgerrestaurants die meededen aan de campagne.
Voor/over product of dienst
Wie aan ketchup denkt, denkt aan Heinz. Heinz ís Tomato Ketchup, Henry John Heinz, ongewoon goed. Heinz is een wereldwijd opererende voedingsproducent en bovendien het moederbedrijf van oer-Hollandse merken als Honig, De Ruijter, Venz, Brinta, Roosvicee, Karvan Cévitam en Wijko.
Doelgroep(en)
In deze campagne hebben wij ons gericht op de leeftijd 20-35 jaar.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Laat mensen zien je dat je een goede burger, ongewoon goed maakt met Heinz. Activeer consumenten op social door ze foto’s te laten delen van Hamburgers icm Heinz Tomato Ketchup. De campagne kreeg de naam #ereburger. Gedurende de campagne konden mensen hun #ereburger uploaden, een foto van de ultieme hamburger. De beste foto werd beloond en won een diner voor twee in één van de premium hamburgerrestaurants die meededen aan de campagne.
Voor/over product of dienst
Wie aan ketchup denkt, denkt aan Heinz. Heinz ís Tomato Ketchup, Henry John Heinz, ongewoon goed. Heinz is een wereldwijd opererende voedingsproducent en bovendien het moederbedrijf van oer-Hollandse merken als Honig, De Ruijter, Venz, Brinta, Roosvicee, Karvan Cévitam en Wijko.
Doelgroep(en)
In deze campagne hebben wij ons gericht op de leeftijd 20-35 jaar.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Laat mensen zien je dat je een goede burger, ongewoon goed maakt met Heinz. Activeer consumenten op social door ze foto’s te laten delen van Hamburgers icm Heinz Tomato Ketchup. De campagne kreeg de naam #ereburger. Gedurende de campagne konden mensen hun #ereburger uploaden, een foto van de ultieme hamburger. De beste foto werd beloond en won een diner voor twee in één van de premium hamburgerrestaurants die meededen aan de campagne.
Voor/over product of dienst
Wie aan ketchup denkt, denkt aan Heinz. Heinz ís Tomato Ketchup, Henry John Heinz, ongewoon goed. Heinz is een wereldwijd opererende voedingsproducent en bovendien het moederbedrijf van oer-Hollandse merken als Honig, De Ruijter, Venz, Brinta, Roosvicee, Karvan Cévitam en Wijko.
Doelgroep(en)
In deze campagne hebben wij ons gericht op de leeftijd 20-35 jaar.