Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Freo Leen league
Opdrachtgever:
Freo De lage Landen
Bureau:
Havas Worldwide Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/01/2013
url:
http://devmonks.nl/h/havas/freoleen/htdocs/#/intro
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Coert Buiting, Bart van de Winkel, Krijn van Duijvenbode
Art Direction / Design:
Coert Buiting
Copy / Redactie:
Bart van de Winkel
Interaction Design:
Alex Herwig
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Edgar kuipers, Daphne Hernandez, Anke van Wengen, Laurence Hulsmann
Verantwoordelijk bij klant:
Bart Weerkamp, Astrid Sanders, Rick Bos
Overigen:
Strategie: Remko Herremans Fotografie: United Studios Film/Prod.mij: Calango/Jeroen Krielaars Muziek: Sonosanctus/Wesley Slover Illustraties: Calango/Jeroen Krielaars


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Freo sponsort PSV. De uitdaging is het koppelen van Freo met haar hoofdactiviteit: het online verstrekken van leningen. Omdat Freo wil laten zien dat lenen heel gewoon is, is de Freo Leen League ontwikkeld. PSV-fans werden via verschillende digitale en traditionele media uitgenodigd om een stukje PSV te lenen. De website was het centrale punt van de campagne. Hier werden alle 100 te lenen items gepresenteerd en kon iedereen zich aanmelden om iets te lenen.
Voor/over product of dienst
Het merk Freo is onderdeel van De Lage Landen. Freo is een online kredietverstrekker. Sinds seizoen 2011-2012 is Freo shirtsponsor van PSV Eindhoven.
Doelgroep(en)
Alle PSV-supporters.