Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Zwaar verdiend voordeel
Opdrachtgever:
Mercedes-Benz Bedrijfswagens
Bureau:
N=5
Datum eerste publicatie:
05/02/2014
url:
http://award-entry.com/zwaarverdiendvoordeel/
Categorie:
Online Campagne
Website
Design
Innovation

Credits

Concept:
Ed van Bennekom, Jasper Diks
Art Direction / Design:
Ed van Bennekom, Olaf van der Geld (CD), Marcel Berghuis
Copy / Redactie:
Jasper Diks, Alexander Zwart
Interaction Design:
MediaMonks
Technische realisatie:
MediaMonks
Account:
Judith Lavalette (CSD), Nadine Marcar (AM), Michiel de Vos (producer), Barbara Leusink (producer), Guy van der Hoop (producer)
Verantwoordelijk bij klant:
Mark Horsten, Lisette Zuidam
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, horeca ondernemers, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben. Middels een online handscan wordt gekeken of hun handen tekenen van hard werk vertonen; diepe groeven, bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen. Daarmee maakt de ondernemer aanspraak op ‘zwaar verdiend voordeel’ tot wel € 9.000,- op de luxe Mercedes-Benz Vito Edition.
Voor/over product of dienst
Er zijn drie segmenten bestelwagens: compact, mid en groot. De Vito is het midden model bestelwagen van Mercedes-Benz, ook wel ’de Mercedes onder de busjes’ genoemd. De Vito bereikt langzamerhand het einde van zijn productlifecycle en daarom willen we de zeer luxe uitgeruste premium Vito modellen nog even in de etalage te zetten met een flink voordeel.
Doelgroep(en)
We richten ons op de hardwerkende MKB-ondernemers met 1-10 bestelwagens. Primair mannen 25-49 jaar, ZZP-ers in de bouw en directeur/eigenaar van de kleinere bouwbedrijven of veelal bouw gerelateerde bedrijven; aannemers, schilders, klusjesmannen, verwarmingsmonteurs, loodgieters, maar ook horeca ondernemers en koeriers, etc.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, horeca ondernemers, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben. Middels een online handscan wordt gekeken of hun handen tekenen van hard werk vertonen; diepe groeven, bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen. Daarmee maakt de ondernemer aanspraak op ‘zwaar verdiend voordeel’ tot wel € 9.000,- op de luxe Mercedes-Benz Vito Edition.
Voor/over product of dienst
Er zijn drie segmenten bestelwagens: compact, mid en groot. De Vito is het midden model bestelwagen van Mercedes-Benz, ook wel ’de Mercedes onder de busjes’ genoemd. De Vito bereikt langzamerhand het einde van zijn productlifecycle en daarom willen we de zeer luxe uitgeruste premium Vito modellen nog even in de etalage te zetten met een flink voordeel.
Doelgroep(en)
We richten ons op de hardwerkende MKB-ondernemers met 1-10 bestelwagens. Primair mannen 25-49 jaar, ZZP-ers in de bouw en directeur/eigenaar van de kleinere bouwbedrijven of veelal bouw gerelateerde bedrijven; aannemers, schilders, klusjesmannen, verwarmingsmonteurs, loodgieters, maar ook horeca ondernemers en koeriers, etc.


Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, horeca ondernemers, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben. Middels een online handscan wordt gekeken of hun handen tekenen van hard werk vertonen; diepe groeven, bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen. Daarmee maakt de ondernemers aanspraak op zwaarverdiend voordeel’ tot wel € 9.000,- op de luxe Mercedes-Benz Vito Edition.
Voor/over product of dienst
Er zijn drie segmenten bestelwagens: compact, mid en groot. De Vito is het midden model bestelwagen van Mercedes-Benz, ook wel ’de Mercedes onder de busjes’ genoemd. De Vito bereikt langzamerhand het einde van zijn productlifecycle en daarom willen we de zeer luxe uitgeruste premium Vito modellen nog even in de etalage te zetten met een flink voordeel.
Doelgroep(en)
We richten ons op de hardwerkende MKB-ondernemers met 1-10 bestelwagens. Primair mannen 25-49 jaar, ZZP-ers in de bouw en directeur/eigenaar van de kleinere bouwbedrijven of veelal bouw gerelateerde bedrijven; aannemers, schilders, klusjesmannen, verwarmingsmonteurs, loodgieters, maar ook horeca ondernemers en koeriers, etc.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Na jaren van hard werken hebben alle aannemers, schilders, monteurs, loodgieters, horeca ondernemers, tuinmannen, etc. wel eens voordeel verdiend. Daarvoor moeten ze wel kunnen aantonen dat ze echt hard gewerkt hebben. Middels een online handscan wordt gekeken of hun handen tekenen van hard werk vertonen; diepe groeven, bloedblaren, eeltplekken en dikke duimen. Daarmee maakt de ondernemer aanspraak op ‘zwaar verdiend voordeel’ tot wel € 9.000,- op de luxe Mercedes-Benz Vito Edition.
Voor/over product of dienst
Er zijn drie segmenten bestelwagens: compact, mid en groot. De Vito is het midden model bestelwagen van Mercedes-Benz, ook wel ’de Mercedes onder de busjes’ genoemd. De Vito bereikt langzamerhand het einde van zijn productlifecycle en daarom willen we de zeer luxe uitgeruste premium Vito modellen nog even in de etalage te zetten met een flink voordeel.
Doelgroep(en)
We richten ons op de hardwerkende MKB-ondernemers met 1-10 bestelwagens. Primair mannen 25-49 jaar, ZZP-ers in de bouw en directeur/eigenaar van de kleinere bouwbedrijven of veelal bouw gerelateerde bedrijven; aannemers, schilders, klusjesmannen, verwarmingsmonteurs, loodgieters, maar ook horeca ondernemers en koeriers, etc.