Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
I Love hue Valentijnsactie
Opdrachtgever:
Philips Lighting Benelux
Bureau:
Twisted
Datum eerste publicatie:
13/02/2014
url:
http://www.youtube.com/watch?v=UQgalJ4Fgls
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Philips en PSV
Art Direction / Design:
Twisted
Copy / Redactie:
Philips, Twisted
Interaction Design:
Twisted
Technische realisatie:
Twisted
Account:
Twisted, Gertjan Willems
Verantwoordelijk bij klant:
Guidon van den Berg, Martijn Douven


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Geïnspireerd door de eeuwige en innige relatie van Philips en PSV (letterlijk al 100 jaar in 2014!), een hart voor sport, Valentijnsdag en de hue innovatie, geven we anderen met een innige relatie de Valentijnsdag van hun leven.
Voor 14 Valentijns koppels in de regio Eindhoven komt alles op 1 dag samen: romantiek (rode rozen, champagne), het onverwachte (opgehaald met de PSV spelersbus, BN-ers Wijnaldum en Hoog), passie voor sport (Love Match PSV stadion) en de hue om de sfeer te onderstrepen.
Voor/over product of dienst
Philips hue is de nieuwste lichtinnovatie. LED-licht in huis wordt m.b.v. de hue app op een smartphone of tablet bediend. Je kunt verlichting digitaal afstemmen op persoonlijke wensen en voorkeuren voor wit- en gekleurd licht. Voor iedere kamer en gelegenheid kan op elke afstand een andere sfeer worden gecreëerd. Door eindeloze variaties in licht, kan Philips hue volledig aangepast worden aan de leefstijl van gebruiker of gezin: http://tinyurl.com/I-Love-hue-Valentijnsactie
Doelgroep(en)
Kern van de doelgroep die we willen bereiken is de “ Tinder generatie” in de regio Eindhoven; jonge mannen en vrouwen, 20-35 jaar, die hun smartphone intensief gebruiken voor sociale media. Mochten we mee-Tinderende Sugar Daddies en Cougars bereiken, is dat mooi meegenomen.