Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Dezelfde kwaliteit, maar dan supervoordelig
Opdrachtgever:
Telfort
Bureau:
N=5 (i.s.m. Digined)
Datum eerste publicatie:
13/02/2013
url:
http://award-entry.com/telfortsocialactivatie/
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Bies Vermeulen, Nannette Visser, Paul Bakker, Roel Pijnacker, Sebastiaan Kenter, Nick Sluijs, Hans Bolleurs, Wietse Vonk
Art Direction / Design:
Sebastiaan Kenter, Nick Sluijs, Hans Bolleurs, Wietse Vonk, Lukas van de Ven (CD), Chris van der Werff (design)
Copy / Redactie:
Bies Vermeulen, Nannette Visser, Paul Bakker, Roel Pijnacker
Interaction Design:
Marcel Berghuis
Technische realisatie:
N=5
Account:
Anouk Zink (CSD), Merel Hoogendorp (AM), Ralph Balk (AD), Guy van der Hoop (RTV), Monique Neuteboom (RTV), Michiel de Vos (online), Casper Reus (productie), Barbara Leusink (online), Jasper Baartmans (online)
Verantwoordelijk bij klant:
Melvin Gaal, Leonie Bloemendaal, Miemie Man, Yvette Belt
Overigen:
Marc Pieterse (strategie), Silvia van Hooft (strategie)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Telfort gelooft dat meedoen in de wereld niet duur hoeft te zijn. Via activatie en social media brengen we deze merkmentaliteit van Telfort tot leven en laten we zien dat ‘als je een beetje creatief bent, meedoen in de wereld helemaal niet duur hoeft te zijn’. Met activaties als een groepskorting verzamelpunt bij de dierentuin creëren we sympathieke content die de merkbelofte onderstreept. Facebook zetten we in als een magazine met rubrieken als ‘Op wereldreis in eigen land’ en ‘Voordeelscouts’.
Voor/over product of dienst
Telfort is een voordeel-telecommerk dat al 15 jaar actief is op de Nederlandse markt. Begonnen als mobiele provider, en sinds een aantal jaar ook aanbieder van internet, telefonie en interactieve televisie voor thuis. Telfort positioneert zich als een speler die dezelfde kwaliteit biedt als de grote merken, maar dan supervoordelig.
Doelgroep(en)
Gezinnen met kinderen die vallen onder de majority-groep uit de productlevenscyclus theorie van Rogers. Mensen die niet voorop lopen als het gaat om telecom, maar wel graag meedoen in de wereld van vandaag. Prijs is een belangrijk keuzecriterium, maar ze weten ook dat goedkoop vaak duurkoop is.