Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Christmas Bites: Grootste interactieve live-kookworkshop met Rudolf van Veen!
Opdrachtgever:
Ziggo
Bureau:
Eigen Fabrikaat - Zenith Optimedia - RIDE
Datum eerste publicatie:
15/12/2013
url:
http://-
Categorie:
Crossmedia
Interactieve TV & Online Video
Media-Inzet

Credits

Concept:
Ziggo
Art Direction / Design:
Eigen Fabrikaat - RIDE
Copy / Redactie:
Eigen Fabrikaat - RIDE
Interaction Design:
Magic Bullet
Technische realisatie:
Magic Bullet
Account:
Tamara Saelman (EF) Pascale de Jong, Simcha Meijer, Saskia Zuurbier (Ziggo), Caroline Ruighaver (Zenith Optimedia)
Verantwoordelijk bij klant:
Pascale de Jong, Simcha Meijer, Lucianne Strik, Saskia Zuurbier, Lars Krieg
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Om klanten te behouden en bij het merk Ziggo te betrekken zagen we tijdens de feestdagen een ideale gelegenheid om de klant te ontmoeten. Ziggo ontwikkelt i.s.m. foodzender 24Kitchen de grootste opgezette interactieve live TV kookworkshop van Nederland ooit. Samen met Rudolf van Veen. De inzet van media (Ziggo TV, social, online en offline) lag 100% in dienst van interactiviteit, activatie en verbondenheid, maar ook gestuurd door content door en voor Ziggo abonnees.
Voor/over product of dienst
Bij Ziggo draait alles om verbinden. Ziggo organiseert die verbindingen, omdat Ziggo gelooft dat je gelukkiger bent wanneer je verbonden bent, altijd en overal. Ziggo heeft de visie om daarin door te groeien naar een volledig media- en entertainmentbedrijf dat informatie, beleving en entertainment bij zijn klanten brengt. Vanuit de essentie dat je door verbinding te maken, verbonden kunt raken.
Doelgroep(en)
Klanten van Ziggo, mannen en vrouwen tussen de 20 en 49 jaar met interesse in eten en koken en gezinnen: een belangrijke doelgroep voor Ziggo voor gebundelde diensten en content.


Case omschrijving: Interactieve TV & Online Video

Projectbeschrijving
Om klanten te behouden en bij het merk Ziggo te betrekken zagen we tijdens de feestdagen een ideale gelegenheid om de klant te ontmoeten. Ziggo ontwikkelt i.s.m. foodzender 24Kitchen de grootste opgezette interactieve live TV kookworkshop van Nederland ooit. Samen met Rudolf van Veen. De inzet van media (Ziggo TV, social, online en offline) lag 100% in dienst van interactiviteit, activatie en verbondenheid, maar ook gestuurd door content door en voor Ziggo abonnees.
Voor/over product of dienst
Bij Ziggo draait alles om verbinden. Ziggo organiseert die verbindingen, omdat Ziggo gelooft dat je gelukkiger bent wanneer je verbonden bent, altijd en overal. Ziggo heeft de visie om daarin door te groeien naar een volledig media- en entertainmentbedrijf dat informatie, beleving en entertainment bij zijn klanten brengt. Vanuit de essentie dat je door verbinding te maken, verbonden kunt raken.
Doelgroep(en)
Klanten van Ziggo, mannen en vrouwen tussen de 20 en 49 jaar met interesse in eten en koken en gezinnen: een belangrijke doelgroep voor Ziggo voor gebundelde diensten en content.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Om klanten te behouden en bij het merk Ziggo te betrekken zagen we tijdens de feestdagen een ideale gelegenheid om de klant te ontmoeten. Ziggo ontwikkelt i.s.m. foodzender 24Kitchen de grootste opgezette interactieve live TV kookworkshop van Nederland ooit. Samen met Rudolf van Veen. De inzet van media (Ziggo TV, social, online en offline) lag 100% in dienst van interactiviteit, activatie en verbondenheid, maar ook gestuurd door content door en voor Ziggo abonnees.
Voor/over product of dienst
Bij Ziggo draait alles om verbinden. Ziggo organiseert die verbindingen, omdat Ziggo gelooft dat je gelukkiger bent wanneer je verbonden bent, altijd en overal. Ziggo heeft de visie om daarin door te groeien naar een volledig media- en entertainmentbedrijf dat informatie, beleving en entertainment bij zijn klanten brengt. Vanuit de essentie dat je door verbinding te maken, verbonden kunt raken.
Doelgroep(en)
Klanten van Ziggo, mannen en vrouwen tussen de 20 en 49 jaar met interesse in eten en koken en gezinnen: een belangrijke doelgroep voor Ziggo voor gebundelde diensten en content.