Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Vodafone Thuis Glasvezel
Opdrachtgever:
Vodafone
Bureau:
Chunk
Datum eerste publicatie:
28/01/2014
url:
http://www.vodafone.nl/thuis
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Frank Rosenhart, Martijn de Beijer
Art Direction / Design:
Martijn de Beijer, Mark Scheerboom, Toby Mok
Copy / Redactie:
Willem Kramer, Mark Scheerboom
Interaction Design:
Frank Rosenhart, Jelle Koeman
Technische realisatie:
Bob Hooyveld, Ernie Jonker, Erik Noorland, Wiericke
Account:
Anne-Marijn Bogers, Mee Mee Chow
Verantwoordelijk bij klant:
Frank Smidt, Linda Palmen, Caroline Will


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
In 2013 is Wiericke overgenomen, een serviceprovider die gespecialiseerd is in triple play-diensten via glasvezel. Dit biedt Vodafone de onafhankelijkheid en flexibiliteit om nieuwe producten of pakketten aan te bieden die zich onderscheiden van het huidige aanbod in de markt.

Om je als klant te kunnen oriënteren op deze nieuwe pakketten, te zien welke opties er zijn, ze aan te schaffen en om later aan te passen moest de website van Vodafone Thuis worden vernieuwd.
Voor/over product of dienst
We hebben een website (een portal binnen de vodafone.nl website) gecreëerd waar de focus ligt op het volledig zelf samenstellen van een triple play-pakket en de vrijheid om het pakket aan te passen op het moment dat je het gebruikt. Er is een rijke interactieve experience ontworpen die de bezoeker in staat moet stellen het product vooraf te beleven.
De site is responsive en traffic wordt gegenereerd door SEA campagnes in combinatie met locatie/plaatsgebonden landingspagina’s.
Doelgroep(en)
De doelgroep bestaat uit alle huishoudens in gebieden waar reeds glasvezel ligt of waar in de nabije toekomst glasvezel komt.