Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Minifestivals
Opdrachtgever:
Bavaria
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
16/05/2013
url:
http://www.youtube.com/watch?v=jUhAClJk90s
Categorie:
Online Campagne
Website

Credits

Concept:
Tibor van Ginkel, Thomas Reinhold
Art Direction / Design:
Tibor van Ginkel, Roy Frencken
Copy / Redactie:
Thomas Reinhold, Edward van Veen
Interaction Design:
Gabor de Man, Wendy Fredzess
Technische realisatie:
Action This Day, Stefan van de Geer
Account:
Nicole Florencio, Lieske Stockers, Wencke van Lankveld
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen Welten, Daniel Janus,
Overigen:
-


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Het aantal festivals groeit elk jaar. Het worden steeds meer massa events waar je van muziek en bier geniet met je 30.000 beste vrienden… Bavaria bood uitkomst: door je de kans te geven je eigen Bavaria Mini Festival te organiseren. Bij ieder 6-pack Bavaria kreeg je een Mini Speaker om aan je telefoon te hangen. Vervolgens kon je op een speciale Facebookpagina je eigen festivalposter en spotify playlist samenstellen. Waarmee je je vrienden kon uitnodigen.
Voor/over product of dienst
Bavaria bier.
Doelgroep(en)
Jonge bierdrinkers die de zomer willen vieren met hun vrienden. Focus ligt op mannen tussen de 18 en 35 jaar, woonachtig in de grote steden die vooruitstrevend zijn.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Het aantal festivals groeit elk jaar. Het worden steeds meer massa events waar je van muziek en bier geniet met je 30.000 beste vrienden… Bavaria bood uitkomst: door je de kans te geven je eigen Bavaria Mini Festival te organiseren. Bij ieder 6-pack Bavaria kreeg je een Mini Speaker om aan je telefoon te hangen. Vervolgens kon je op een speciale Facebookpagina je eigen festivalposter en spotify playlist samenstellen. Waarmee je je vrienden kon uitnodigen.
Voor/over product of dienst
Bavaria bier.
Doelgroep(en)
Jonge bierdrinkers die de zomer willen vieren met hun vrienden. Focus ligt op mannen tussen de 18 en 35 jaar, woonachtig in de grote steden die vooruitstrevend zijn.