Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Renault websitemanipulatie
Opdrachtgever:
Renault
Bureau:
Publicis Amsterdam
Datum eerste publicatie:
03/05/2013
url:
http://www.onzearchiefkast.nl/renaultclioestate/
Categorie:
Website
Media-Inzet

Credits

Concept:
Eppo Luiken, Marcel Hartog, Steef Nijhof, Koen Popma, Frank de Koning
Art Direction / Design:
Koen Popma, Frank de Koning
Copy / Redactie:
Rosanne van Oort
Interaction Design:
Lucas Simons, Janneke de Graaf
Technische realisatie:
Edwin Leijen, Jeroen Hessing
Account:
Jeroen van den Brink, Hilbert Duin, Josien Dragt, Sophie Dekker
Verantwoordelijk bij klant:
Jos van den Berg
Overigen:
n.v.t


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
De nieuwe Renault Clio Estate is een sportieve stationcar. Een auto voor jonge stellen of gezinnen. Omdat de orientatie bij aankoop van een dergelijke auto vooral online gebeurt en je de beslissing samen neemt, heeft Renault een tool ontwikkeld, om de Clio Estate site aan te passen aan de smaak van je vrouw (of man). Om zo je betere helft gunstig te stemmen, met een op zijn/haar afgestemde variant van de officiële site, met een eigen url. Zodat die op een ‘objectieve’ manier kan meebeslissen.
Voor/over product of dienst
De nieuwe Renault Clio Estate
Doelgroep(en)
Partners van mensen die in een Renault Clio Estate zijn geinteresseerd. Veelal vrouwen (soms mannen)van 25-40, met een stabiele relatie en kinderwens of jonge kinderen.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
De nieuwe Renault Clio Estate is een sportieve stationcar. Een auto voor jonge stellen of gezinnen. Omdat de orientatie bij aankoop van een dergelijke auto vooral online gebeurt en je de beslissing samen neemt, heeft Renault een tool ontwikkeld, om de Clio Estate site aan te passen aan de smaak van je vrouw (of man). Om zo je betere helft gunstig te stemmen, met een op zijn/ haar afgestemde variant van de officiële site, met een eigen url. Zodat die op een ‘objectieve’ manier kan meebeslissen.
Voor/over product of dienst
De nieuwe Renault Clio Estate
Doelgroep(en)
Partners van mensen die in een Renault Clio Estate zijn geinteresseerd. Veelal vrouwen (soms mannen)van 25-40, met een stabiele relatie en kinderwens of jonge kinderen.