Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#MORECRAP
Opdrachtgever:
Hi
Bureau:
FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
14/10/2013
url:
http://dearmembersofthejury.com/morecrap/
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet

Credits

Concept:
Rogier de Bruin, Emilio de Haan
Art Direction / Design:
Thijs Biersteker
Copy / Redactie:
Rogier de Bruin, Joris Dommels
Interaction Design:
Rens Wegerif, Jaap Kraan
Technische realisatie:
Circus Family, 51North, MediaMonks
Account:
Niels Heimens, Elwira Stuur
Verantwoordelijk bij klant:
Dave Frauenfelder, Steffen Rieter, Kasimir Vermeulen, Maartje Bersi
Overigen:
Derk van Beek, David Koop


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we een domein dat razend populair is bij deze doelgroep: internetcrap. Want met de abonnementen van Hi kun je overal zoveel kattenfilmpjes, pranks, fails en andere online onzin bekijken als je wilt. We overspoelen het web met eigen crapcontent. Grappige gifjes, Vines, filmpjes en plaatjes met Uriah, het gezicht van Hi. Zo krijg je met Hi dus écht: #morecrap from the web.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staat de update van de Hi abonnementen centraal. Nu standaard met retesnel 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Hi wil dé mobiele datakoning voor jongeren zijn. Daarom claimen we een domein dat razend populair is bij deze doelgroep: internetcrap. Want met de abonnementen van Hi kun je overal zoveel kattenfilmpjes, pranks, fails en andere online onzin bekijken als je wilt. We overspoelen het web met eigen crapcontent. Grappige gifjes, Vines, filmpjes en plaatjes met Uriah, het gezicht van Hi. Zo krijg je met Hi dus écht: #morecrap from the web.
Voor/over product of dienst
Hi is hét mobiele telecommerk voor jongeren. In de campagne staat de update van de Hi abonnementen centraal. Nu standaard met retesnel 4G en extra grote databundels.
Doelgroep(en)
Jongeren (18-25 jaar) voor wie mobiel internet van levensbelang is.