Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Now or Never
Opdrachtgever:
Pepsi
Bureau:
Red Urban
Datum eerste publicatie:
05/07/2013
url:
http://inzendingen.com/spinawards2014/nowornever/
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Robin Pas, Kees van Dorp
Art Direction / Design:
Demian LaVigne, Alex Constantinou, Ben Verveld, Ernst Dommisse
Copy / Redactie:
Desmond Lissone, Eric Woning
Interaction Design:
Ernst Dommisse
Technische realisatie:
Hendrik-Jan Meegens, Max Remkes, Joran Veenstra
Account:
Sven Vening, Vincent Troupin, Eveline Wiegmans
Verantwoordelijk bij klant:
Michael Blankert, Kim Potters, Jelena Obradov, Michael Willems
Overigen:
Club Judge, FHV, OMD, Since '88, LikeFriends


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Unieke belevenissen kleuren je persoonlijkheid. En het delen daarvan van geeft status.

Pepsi creëert met de mobile first ‘Now or Never’ pop-up campagne -die maar 24 uur duurt- de kans voor youngsters om een ‘once in a lifetime experience’ te verdienen. Maar dan moet je wel in 10 min. ready to go zijn met 3 vrienden…

Mission failed? De experiences zorgen voor zeer gewaardeerde content en leverde unieke bewijslast voor de Live For Now mentaliteit van Pepsi.
Voor/over product of dienst
Pepsi is een bekend frisdrankmerk (en onderdeel van het internationale PepsiCo).

Pepsi heeft zich de afgelopen jaren gericht op Dance Music.

Dit heeft echter een extra dimensie gekregen met de internationale positionering ‘Live For Now’. Waarin het NU-moment het belangrijkste moment van je leven is.

Live For Now is een mentaliteit die mensen triggert tot spontane acties en uitspattingen waardoor verrassende verhalen en herinneringen ontstaan.
Doelgroep(en)
Jongeren van 18 t/m 24 jaar, hedonistisch, altijd op zoek naar fun. Ze staan open voor nieuwe ervaringen, zijn sociaal en staan altijd ‘aan’. Echte belevingen zijn voor hen hun ‘social currency’.