Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Balvallah
Opdrachtgever:
Mona
Bureau:
Selmore
Datum eerste publicatie:
04/06/2013
url:
http://www.prijsinzendingen.nl/balvallah/
Categorie:
Website
Game

Credits

Concept:
Roy Frencken, Edward van Veen
Art Direction / Design:
Roy Frencken, Edward van Veen
Copy / Redactie:
Roy Frencken, Edward van Veen
Interaction Design:
Gabor de Man
Technische realisatie:
Insertmedia
Account:
Wencke van Lankveld
Verantwoordelijk bij klant:
Margreet Waterweg, Emilie Heesters, Redmar Roelofs
Overigen:
Wencke van Lankveld in samenwerking met Big Shots


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Balvallah was de vrolijke kick-off actie van de Facebookpagina van Mona. Toetjesliefhebbers konden hun naam op Facebook doorgeven waarna Mona deze op een lege puddingbeker plakte. Vervolgens werden duizenden fel gekleurde ballen de lucht in geschoten. De puddingbekers waar de ballen in zouden vallen, hadden prijs. Van een fiets tot een weekendje Efteling of een gratis Mona toetje. Via een videoregistratie was het event live via Facebook te volgen.
Voor/over product of dienst
Mona maakt al meer dan 40 jaar de lekkerste toetjes van Nederland. Toetjes waar je blij van wordt.
Doelgroep(en)
De doelgroep bestaat uit toetjesliefhebbers. Of ze nu al fan van Mona zijn of nog niet. De meeste toetjes komen op tafel bij gezinnen met kinderen. We richten ons vooral op de kopers van toetjes. Veelal vrouwen tussen de 30 en 50 jaar.


Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
Balvallah was de vrolijke kick-off actie van de Facebookpagina van Mona. Toetjesliefhebbers konden hun naam op Facebook doorgeven waarna Mona deze op een lege puddingbeker plakte. Vervolgens werden duizenden fel gekleurde ballen de lucht in geschoten. De puddingbekers waar de ballen in zouden vallen, hadden prijs. Van een fiets tot een weekendje Efteling of een gratis Mona toetje. Via een videoregistratie was het event live via Facebook te volgen.
Voor/over product of dienst
Mona maakt al meer dan 40 jaar de lekkerste toetjes van Nederland. Toetjes waar je blij van wordt.
Doelgroep(en)
De doelgroep bestaat uit toetjesliefhebbers. Of ze nu al fan van Mona zijn of nog niet. De meeste toetjes komen op tafel bij gezinnen met kinderen. We richten ons vooral op de kopers van toetjes. Veelal vrouwen tussen de 30 en 50 jaar.