Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Locals United
Opdrachtgever:
Locals United
Bureau:
mediaBunker
Datum eerste publicatie:
07/01/2013
url:
http://localsunited.nl/
Categorie:
Website
Innovation

Credits

Concept:
Neil Persoon (Locals United)
Art Direction / Design:
mediaBunker
Copy / Redactie:
Locals United
Interaction Design:
mediaBunker
Technische realisatie:
mediaBunker
Account:
Edward Hölsken, Simon Windt (mediaBunker)
Verantwoordelijk bij klant:
Neil Persoon


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Locals United is een steeds groter wordend platform met offline lokale retailers die gezamenlijk inspireert en verkoopt via één website; localsunited.nl.

We beperken ons daarbij niet tot één smaak, tot een vast aanbod, tot standaard tijden en tot vaste plaatsen.

Het is een alles omvattend platform wat koppelt met elke kassa, meerdere online verkoop kanalen bied en automatisch producten ophaalt en bezorgd.

Het ontzorgt de winkelier door kennis en kracht als grotere online speler.
Voor/over product of dienst
- De lokale winkels nemen bij LU een abonnement voor 100 Euro per maand
- Daarnaast verzorgt LU fotografie van producten tegen betaling
- LU koppelt met alle kassa/voorraadsystemen
- 10% commissie over verkopen gaat naar LU

De retailer/winkelier krijgt een:
- Shop-in-shop op LocalsUnited.nl (overkoepelend platform/winkelstraat)
- Webshop op eigen domein
- Shop op Facebook pagina
- Pakketten ophalen & verzenden met UPS, van winkel naar klant

Alles geautomatiseerd vanuit 1 centraal platform.
Doelgroep(en)
Online en offline shoppers tussen 16 en 65 jaar.


Case omschrijving: Innovation

Projectbeschrijving
Locals United is een steeds groter wordend platform met offline lokale retailers die gezamenlijk inspireert en verkoopt via één website; localsunited.nl.

We beperken ons daarbij niet tot één smaak, tot een vast aanbod, tot standaard tijden en tot vaste plaatsen.

Het is een alles omvattend platform wat koppelt met elke kassa, meerdere online verkoop kanalen bied en automatisch producten ophaalt en bezorgd.

Het ontzorgt de winkelier door kennis en kracht als grotere online speler.
Voor/over product of dienst
- De lokale winkels nemen bij LU een abonnement voor 100 Euro per maand
- Daarnaast verzorgt LU fotografie van producten tegen betaling
- LU koppelt met alle kassa/voorraadsystemen
- 10% commissie over verkopen gaat naar LU

De retailer/winkelier krijgt een:
- Shop-in-shop op LocalsUnited.nl (overkoepelend platform/winkelstraat)
- Webshop op eigen domein
- Shop op Facebook pagina
- Pakketten ophalen & verzenden met UPS, van winkel naar klant

Alles geautomatiseerd vanuit 1 centraal platform.
Doelgroep(en)
Online en offline shoppers tussen 16 en 65 jaar.