Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Porsche Cayenne Kilometer
Opdrachtgever:
Porsche, PON's Automobielhandel
Bureau:
ACHTUNG!
Datum eerste publicatie:
14/05/2013
url:
http://www.achtung.nl/awards/2013/cayennekilometernl/
Categorie:
Crossmedia
Media-Inzet

Credits

Concept:
Mervyn ten Dam, Mathieu Garnier, Jasper Jansen
Art Direction / Design:
Daniël Sytsma, Rasmus Stenbergh
Copy / Redactie:
Floris Hülsmann
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Apollo Media, Bas Lentfert
Account:
Lisette Morssink
Verantwoordelijk bij klant:
Eugénie Vossen, Ingrid Oudejans
Overigen:
Big Orange (Sound)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
CayenneFM gaf bestuurders de kans gaf om het karakteristieke geluid van een Cayenne TurboS via een proefrit in hun eigen auto zelf te ervaren. Op zeven snelweg trajecten konden automobilisten hun autoradio afstemmen op CayenneFM om in hun eigen auto door het typische geronk omgeven te worden. Billboards aan het begin attendeerden op de frequentie. Na een kilometer kwam een tweede billboard dat op de Porsche-dealer bij de volgende afslag wees.
Voor/over product of dienst
Porsche Cayenne Turbo S, de SUV van Porsche
Doelgroep(en)
Hoofdzakelijk vreemd-merk-rijders in het segment van SUV’s en exclusieve sportwagens. Aan die groep wordt van alle kanten getrokken, ze worden in de watten gelegd en zijn niet per se heel loyaal.


Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
CayenneFM gaf bestuurders de kans gaf om het karakteristieke geluid van een Cayenne TurboS via een proefrit in hun eigen auto zelf te ervaren. Op zeven snelweg trajecten konden automobilisten hun autoradio afstemmen op CayenneFM om in hun eigen auto door het typische geronk omgeven te worden. Billboards aan het begin attendeerden op de frequentie. Na een kilometer kwam een tweede billboard dat op de Porsche-dealer bij de volgende afslag wees.
Voor/over product of dienst
Porsche Cayenne Turbo S, de SUV van Porsche
Doelgroep(en)
Hoofdzakelijk vreemd-merk-rijders in het segment van SUV’s en exclusieve sportwagens. Aan die groep wordt van alle kanten getrokken, ze worden in de watten gelegd en zijn niet per se heel loyaal.