Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Baantjes from hell
Opdrachtgever:
Belastingsdienst
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
14/04/2013
url:
http://-
Categorie:
Online Campagne

Credits

Concept:
Robert Nelk, Mark Peeters, Bas Korsten
Art Direction / Design:
Robert Nelk, Faris van de Lisdonk
Copy / Redactie:
Mark Peeters, Bas Korsten
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Lisa Mérelle
Verantwoordelijk bij klant:
Paul van der Linde
Overigen:
ECD: Bas Korsten


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De Belastingdienst voert elk jaar campagne om jongeren te attenderen op de mogelijkheid om belastingteruggave te vragen voor de uren die zij gewerkt hebben in een bijbaantje. Dat kan behoorlijk oplopen. Jongeren vinden dit vaak te veel gedoe en administratieve hassle. Bovendien vinden ze een instelling als de Belastingdienst te intimiderend. We confronteren hen op een laagdrempelige manier met alle moeite die ze doen voor een baantje; dan is de aanvraag voor teruggave toch maar een peulenschil.
Voor/over product of dienst
Belastingdienst die het voldoen aan de belastingverplichtingen (en ook de teruggave) gemakkelijker wil maken. Het gaat hier om de belastingteruggave voor jongeren voor de uren die ze gewerkt hebben in bijbaantjes.
Doelgroep(en)
Jongeren die gewerkt hebben in een bijbaantje en recht hebben op teruggave