Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Het effect van schoon online
Opdrachtgever:
Stichting Nederland Schoon
Bureau:
Colours
Datum eerste publicatie:
03/02/2014
url:
http://www.nederlandschoon.nl
Categorie:
Website

Credits

Concept:
Martijn van de Laar, Carlo Vingerling
Art Direction / Design:
Martijn van de Laar
Copy / Redactie:
Stichting Nederland Schoon: Liliane Velt, Someone: Jan Douwe Kooistra
Interaction Design:
Carlo Vingerling
Technische realisatie:
Colours Development o.l.v. Eugene Zenko
Account:
Dave Beismann (AM) en Frank van Lith (PM)
Verantwoordelijk bij klant:
Liliane Velt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Stichting Nederland Schoon zet zich in om zwerfafval in Nederland te voorkomen en te bestrijden. Om de doelgroep online zo goed mogelijk te informeren over de kracht van Nederland Schoon moest de website worden aangepast op de punten; content, structuur en design.
Voor/over product of dienst
Nederland Schoon wil zwerfafval in Nederland voorkomen vooral met Nederlander op straat. Hiervoor voeren zij campagnes tegen zwerfafval, doen onderzoek, adviseren bedrijven en zetten aanstekelijke acties op. Het uitgangspunt van Nederland Schoon luidt dan ook: als we het schoonhouden, hoeven we het ook niet op te ruimen. Stichting Nederland Schoon gelooft dat het prettiger leven is in een zwerfafvalvrije omgeving.
Doelgroep(en)
Het Nederlandse publiek, vrijwilligers, scholen, gemeenten en bedrijven.