Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Margriet Winter Fair Sneeuwballencampagne
Opdrachtgever:
Sanoma, Margriet
Bureau:
MassMovement
Datum eerste publicatie:
16/10/2013
url:
https://www.facebook.com/MMcampaignsDemo/app_578666915528247
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Bart Evers
Art Direction / Design:
Edwin van Wilgenburg
Copy / Redactie:
Edwin van Wilgenburg
Interaction Design:
Robert Vergouw
Technische realisatie:
MassMovement Hong Kong
Account:
Bart Evers
Verantwoordelijk bij klant:
Chantal Drioel
Overigen:
Animatie: Antal Nagy


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Jaarlijks vindt de Margriet Winter Fair plaats: het grootste Winterfeest van Nederland voor de lezeressen van Margriet. Om dit event onder de aandacht te brengen en om de lezeressen op Facebook alvast in de stemming te brengen, vroeg Margriet MassMovement een Facebookcampagne te ontwikkelen.
Voor/over product of dienst
Margriet is al ruim 75 jaar een van de grootste en belangrijkste vrouwenbladen van Nederland en heeft zich ontwikkeld tot crossmediaal merk. Naast het tijdschrift (met een bereik van 1,5 miljoen vrouwen per week) heeft Margriet ruim 80.000 fans/volgers op social media (twitter, facebook, instagram, pinterest), is Margriet.nl een drukbezochte website (pijlers: culinair, reizen, wonen, gezondheid) en bezoeken jaarlijks ruim 70.000 bezoekers Margriet Winter Fair.
Doelgroep(en)
De Margriet-vrouw is 35+, actief, loyaal en betrokken. Ze leeft bewust en bruist van energie. Margriet-lezeressen staan open voor ideeen en nieuwe mogelijkheden, zijn zelfstandig, uitgebalanceerd en weten wat ze willen.