Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
#UncoverPhilips
Opdrachtgever:
Philips International BV
Bureau:
a friend of mine
Datum eerste publicatie:
11/11/2013
url:
http://cases.campaignapps.nl/uncoverphilips
Categorie:
Online Campagne
Social Media

Credits

Concept:
Marcel van der Heijden, Sarah van Hecken
Art Direction / Design:
Sarah van Hecken
Copy / Redactie:
Sarah van Hecken, Nadia Scherpenhuijzen
Interaction Design:
Sarah van Hecken
Technische realisatie:
Tim van den Bosch, Damiano Trimboli, Kars Frijters, Steve Stomp
Account:
Marcel van der Heijden, Nadia Scherpenhuijzen
Verantwoordelijk bij klant:
Naiara Martínez, Paul Osgood


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Op 13 november 2013 om 18.00 uur lanceerde Philips wereldwijd zijn nieuwe brand positionering en gelijknamige merkcampagne getiteld Innovation + You. Centraal binnen deze lancering stond de introductie van het vernieuwde merksymbool: het aloude bekende Philips schildje. Philips zocht een innovatieve manier om medewerkers en consumenten via social media te betrekken bij deze lancering.
Voor/over product of dienst
Koninklijke Philips Nederland is een gediversifieerd technologiebedrijf dat het leven van mensen wil verbeteren door zinvolle innovaties op het gebied van gezondheidszorg, consumer lifestyle en verlichting. Al sinds de productie van de eerste Philips-gloeilamp meer dan 120 jaar geleden, zijn innovatie en een benadering waarbij de mens centraal staat belangrijke kernwaarden van ons bedrijf.
Doelgroep(en)
- Philips medewerkers (+/- 60.000 - 80.000)
- Fans/consumenten van Philips op social media (Facebook, Twitter en LinkedIn)


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Op 13 november 2013 om 18.00 uur lanceerde Philips wereldwijd zijn nieuwe brand positionering en gelijknamige merkcampagne getiteld Innovation + You. Centraal binnen deze lancering stond de introductie van het vernieuwde merksymbool: het aloude bekende Philips schildje. Philips zocht een innovatieve manier om medewerkers en consumenten via social media te betrekken bij deze lancering.
Voor/over product of dienst
Koninklijke Philips Nederland is een gediversifieerd technologiebedrijf dat het leven van mensen wil verbeteren door zinvolle innovaties op het gebied van gezondheidszorg, consumer lifestyle en verlichting. Al sinds de productie van de eerste Philips-gloeilamp meer dan 120 jaar geleden, zijn innovatie en een benadering waarbij de mens centraal staat belangrijke kernwaarden van ons bedrijf.
Doelgroep(en)
- Philips medewerkers (+/- 60.000 - 80.000)
- Fans/consumenten van Philips op social media (Facebook, Twitter en LinkedIn)