Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Het Grote Inparkeerspel
Opdrachtgever:
ANWB Verzekeringen
Bureau:
a friend of mine
Datum eerste publicatie:
01/10/2013
url:
http://cases.campaignapps.nl/inparkeerspel
Categorie:
Game
Social Media

Credits

Concept:
Sarah van Hecken, Lee Plaschek
Art Direction / Design:
Sarah van Hecken
Copy / Redactie:
Sarah van Hecken, Lee Plaschek
Interaction Design:
Sarah van Hecken
Technische realisatie:
Tim van den Bosch, Damiano Trimboli, Steve Stomp, Winoe Bikha
Account:
Marc Metekohy
Verantwoordelijk bij klant:
Paul van Haastert, Toine de Krosse, Suleika Steensma


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Game

Projectbeschrijving
ANWB Verzekeringen was op zoek naar een activatie op Facebook waarmee (niet) ANWB-leden de relevantie, verscherpte premie en service propositie van de ANWB Autoverzekering zouden leren kennen. De activatie diende een aantal verschillende thema’s te bevatten (o.a. scherpere premie en servicepropositie, de voordelen van de ANWB Autoverzekering, veilige rijders krijgen extra korting, schade voorkomen door tips te geven).
Voor/over product of dienst
Je auto verzekeren bij de ANWB: dat gaat nét een stapje verder. Wij, de 4 miljoen leden van de ANWB, weten dat er bij schade niets aan de hand is, want met de ANWB Autoverzekering word je direct geholpen.
Doelgroep(en)
De primaire doelgroep zijn 30 t/m 59 jarigen autorijders met 10 schadevrije jaren, zowel de huidige ANWB-leden als niet-leden


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
ANWB Verzekeringen was op zoek naar een activatie op Facebook waarmee (niet) ANWB-leden de relevantie, verscherpte premie en service propositie van de ANWB Autoverzekering zouden leren kennen. De activatie diende een aantal verschillende thema’s te bevatten (o.a. scherpere premie en servicepropositie, de voordelen van de ANWB Autoverzekering, veilige rijders krijgen extra korting, schade voorkomen door tips te geven).
Voor/over product of dienst
Je auto verzekeren bij de ANWB: dat gaat nét een stapje verder. Wij, de 4 miljoen leden van de ANWB, weten dat er bij schade niets aan de hand is, want met de ANWB Autoverzekering word je direct geholpen.
Doelgroep(en)
De primaire doelgroep zijn 30 t/m 59 jarigen autorijders met 10 schadevrije jaren, zowel de huidige ANWB-leden als niet-leden.