Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Our Heroes are back
Opdrachtgever:
ING Nederland
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/04/2013
url:
http://-
Categorie:
Online Campagne
Content

Credits

Concept:
Rik Eysink Smeets, Nick van Beijnen, Bas Korsten
Art Direction / Design:
Nick van Beijnen
Copy / Redactie:
Rik Eysink Smeets
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Linda Jansen
Verantwoordelijk bij klant:
Eline Overkleeft
Overigen:
ECD: Bas Korsten, Managing Director: Edgar Molenaars, Business Director: Natalie Verhoeff


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
ING is hoofdsponsor van het Rijksmuseum. Dus toen het museum na vele jaren van renovatie weer open ging, was dat een mooie gelegenheid om zich opnieuw te profileren als hoofdsponsor. Tien jaar lang was het onmogelijk om alle meesterwerken in het Rijksmuseum in het echt te zien. Daarom kozen we ervoor om het beroemdste schilderij van Nederland tot leven te brengen. Letterlijk. Tussen het totaal verraste winkelende publiek verschenen ineens de personages op de Nachtwacht. Ze kwamen op spectaculair
Voor/over product of dienst
Profileren van ING als hoofdsponsor van het Rijksmuseum.
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders, klanten en niet-klanten, die net als ING enorm blij zijn dat het Rijksmuseum weer open is.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
ING is hoofdsponsor van het Rijksmuseum. Dus toen het museum na vele jaren van renovatie weer open ging, was dat een mooie gelegenheid om zich opnieuw te profileren als hoofdsponsor. Tien jaar lang was het onmogelijk om alle meesterwerken in het Rijksmuseum in het echt te zien. Daarom kozen we ervoor om het beroemdste schilderij van Nederland tot leven te brengen. Letterlijk. Tussen het totaal verraste winkelende publiek verschenen ineens de personages op de Nachtwacht. Ze kwamen op spectaculair
Voor/over product of dienst
Profileren van ING als hoofdsponsor van het Rijksmuseum.
Doelgroep(en)
Alle Nederlanders, klanten en niet-klanten, die net als ING enorm blij zijn dat het Rijksmuseum weer open is.