Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De Ruijter Geboortemuisjes
Opdrachtgever:
HJ Heinz
Bureau:
Digined
Datum eerste publicatie:
19/11/2013
url:
http://www.digined.com
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Joris Veger / Digital & Social Media Lead BeNeLux, HJ Heinz
Art Direction / Design:
André Manuel / Designer, Digined
Copy / Redactie:
Jantine van Dijk / Producer, Digined
Interaction Design:
Jorik Houweling / Creative, Digined
Technische realisatie:
Divyansh Kumar / App Developer, Digined
Account:
Romy van der Linden / Project Manager, Digined
Verantwoordelijk bij klant:
Loes Altena, Brand Manager De Ruijter
Overigen:
Peter Evers / COO, Digined & Stephan Reesink / CEO Digined & Taaf von Brucken Fock / CFO, Digined / Menno van der Vlist, External Communication Manager Heinz


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Vanaf december 2013 biedt De Ruijter een persoonlijk pakje muisjes aan via een Facebook applicatie. Want hoe je ook mag heten: De Ruijter is blij dat je er bent! Na negen maanden broeden op de lettercombinatie die een heel leven bij je blijft, ontvangen we je met beschuit met muisjes uit een pakje met daarop je pasgeboren naam.

Via een (online) PR offensief werd het persoonlijke pakje muisjes geïntroduceerd. De Ruijter presenteerde succesvol “de populairste voornamen van 2013” aan Nederland.
Voor/over product of dienst
Vrijwel elke baby wordt verwelkomd met muisjes van De Ruijter. Deze typische Nederlandse traditie bij de geboorte kun je nog specialer maken door een pakje te bestellen met de naam van je kindje. Of je geeft het als cadeautje aan de kersverse ouders!

De Ruijter is onderdeel van Heinz, een wereldwijd opererende voedingsproducent. Heinz is het moederbedrijf van oer-Hollandse merken zoals Honig, Venz, Brinta, Roosvicee, Karvan Cévitam en Wijko.
Doelgroep(en)
In deze campagne hebben wij ons gericht op de leeftijd 25-40 jaar. Met een focus op vrouwen tussen 25-35 jaar.