Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Have a seat
Opdrachtgever:
Nestlé - KITKAT
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
14/09/2013
url:
http://-
Categorie:
Crossmedia
Content

Credits

Concept:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Art Direction / Design:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Copy / Redactie:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
Filmgasten
Account:
Vera Korsten, Elisah Boektje
Verantwoordelijk bij klant:
Jeroen van der Zant
Overigen:
ECD: Bas Korsten, Creative Strategist: Simon van Oldenbeek, Digital Producer: Susanne Meier


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Google geeft zijn Android besturingssystemen de namen van snoep. In september lanceerde Google zijn nieuwe besturingssysteem, een samenwerking met KitKat, android#kitkat. Om deze samenwerking te vieren, vroeg Nestlé om een originele manier om Google Nexus tablets weg te geven aan zijn klanten en de KitKat-belofte ‘Have a break’ opnieuw te laden. Dat deden we via billboards en abri’s met zitbankje. Als je op het bankje zit op een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 12.07 uur, dan krijg je een Nexus 7 tab
Voor/over product of dienst
Vieren van het bijzondere moment dat het nieuwe Android system KitKat heet en dat benutten om weer extra aandacht te genereren voor het merk dat ‘Have a break’ als motto en principe heeft.
Doelgroep(en)
Jonge mensen, de doelgroep van KitKat en Google. In voor iets nieuws, maar vooral ook in voor een bijzondere gebeurtenis.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Google geeft zijn Android besturingssystemen de namen van snoep. In september lanceerde Google zijn nieuwe besturingssysteem, een samenwerking met KitKat, android#kitkat. Om deze samenwerking te vieren, vroeg Nestlé om een originele manier om Google Nexus tablets weg te geven aan zijn klanten en de KitKat-belofte ‘Have a break’ opnieuw te laden. Dat deden we via billboards en abri’s met zitbankje. Als je op het bankje zit op een bepaalde tijd, bijvoorbeeld 12.07 uur, dan krijg je een Nexus 7 tab
Voor/over product of dienst
Vieren van het bijzondere moment dat het nieuwe Android system KitKat heet en dat benutten om weer extra aandacht te genereren voor het merk dat ‘Have a break’ als motto en principe heeft.
Doelgroep(en)
Jonge mensen, de doelgroep van KitKat en Google. In voor iets nieuws, maar vooral ook in voor een bijzondere gebeurtenis.