Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Schreeuwen
Opdrachtgever:
Media Markt
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
01/09/2013
url:
http://-
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Art Direction / Design:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Copy / Redactie:
Maarten Vrouwes, Friso Ludenhoff
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Linda Jansen
Verantwoordelijk bij klant:
Antoine Brouwer, Peggy Zwetheul
Overigen:
ECD: Bas Korsten


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Media Markt is de onbetwiste leider in consumentenelektronica. De winkels (on- en offline) zijn groot. In omvang en in assortiment. Het merkbeeld is echter wat eendimensionaal. Consumenten kennen Media Markt daarom ook vooral van de schreeuwende commercials die gaan over knalprijzen of knallende acties. Hier wordt op hun eigen social media-accounts veel over geklaagd. Daar wilden wij, met de nodige zelfspot, op inhaken.
Voor/over product of dienst
Een film waarin een medewerker van Media Markt probeert rustig te praten, en niet te schreeuwen. Wat hem dus niet lukt. Een serviceboodschap ontstaan vanuit de fanbase van Media Markt, zonder directe koppeling aan een product.
Doelgroep(en)
Fans van de Media Markt Facebookpagina, een kerngroep van mannen tussen de 24 en 34 jaar.