Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Emma Pleister
Opdrachtgever:
Stichting Emma Kinderziekenhuis AMC
Bureau:
JWT Amsterdam
Datum eerste publicatie:
22/11/2013
url:
http://www.emmapleister.nl
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Dom Nash, Esin Cittone, Mark Peeters, Robert Nelk, Bas Korsten
Art Direction / Design:
Bert Kerkhof, Robert Nelk, Fethi Uluak, Piet Paris
Copy / Redactie:
Ivar van den Hove, Tjerk Jan Oord. Mark Peeters
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Vera Korsten, Elisah Boektje
Verantwoordelijk bij klant:
Henriette van Eeghen
Overigen:
ECD: Bas Korsten, Executive Strategy Director:Jan Bouts, Creative Strategist: Simon van Oldenbeek, Digital Producer: Sandra Balke, Print Producer: Michael Leguijt


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Het Emma Kinderziekenhuis is een bijzonder ziekenhuis in Amsterdam voor Amsterdam dat kinderen topzorg aanbiedt in een omgeving waarin hun leven gewoon doorgang kan vinden ondanks hun ziekte. Maar dit ziekenhuis heeft geld nodig voor nieuwbouw, voor onderzoek. En daar heeft het de hulp van heel Amsterdam bij nodig, bedrijven en burgers. In deze campagne roepen we heel Amsterdam op om het Emma te steunen door pleisters te kopen, maar vertellen we tegelijkertijd het bijzondere verhaal van Emma, en zo betrekken we Amsterdam financieel maar ook emotioneel bij het Emma.
Voor/over product of dienst
Werving voor het Emma Kinderziekenhuis AMC dat geld nodig heeft om zijn bijzondere missie uit te voeren.
Doelgroep(en)
Amsterdammers die de kinderen van de stad een warm hart toedragen. Ze hebben zelf kinderen, neven, nichten, kleinkinderen. Het is allemaal in de buurt. Ze willen voor die kinderen het beste en daar past natuurlijk ook het beste ziekenhuis voor kinderen bij.