Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
eenminuutshoppen.nl
Opdrachtgever:
Lushified
Bureau:
Tafel 15
Datum eerste publicatie:
12/11/2013
url:
http://eenminuutshoppen.nl
Categorie:
Media-Inzet

Credits

Concept:
Edsard Schutte en Marc van Wageningen
Art Direction / Design:
Marc van Wageningen
Copy / Redactie:
Edsard Schutte
Interaction Design:
Vincent Lourens
Technische realisatie:
Flying Kiwi
Account:
Ashley Opier
Verantwoordelijk bij klant:
Amar


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Media-Inzet

Projectbeschrijving
Op eenminuutgratisshoppen.nl staat een exacte kopie van de webshop zoals die ook op lushified.com zichtbaar is. Als speler krijg je een verlanglijstje van vijf producten uit de webshop voorgeschoteld en je moet deze zo snel mogelijk vinden en in het winkelwagentje plaatsen. De speler met de allerbeste tijd wint een échte minuut gratis shoppen op lushified.com.
Voor/over product of dienst
Het modemerk Lushified is helemaal nieuw en vertegenwoordigt kleding van nu voor meisjes en vrouwen met lef en zelfvertrouwen. Het creëren van je eigen stijl en de durf om jezelf te zijn staat centraal bij Lushified. Die filosofie vind je terug in de thematiek die het merk voert. De themaregel 'Go your own way' ademt de houding 'lekker doen waar je zin in hebt'. Het merk is gelanceerd in de zomer van 2013 en de kleding is alleen via de webshop verkrijgbaar.
Doelgroep(en)
De doelgroep bestaat uit jonge, eigenzinnige vrouwen in de leeftijd van 18 tot 30 jaar, die graag vrolijke, uitdagende en een tikkeltje brutale kleding dragen en zich online bewegen.