Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
MEC & het echte boerenleven
Opdrachtgever:
FrieslandCampina
Bureau:
MEC
Datum eerste publicatie:
24/04/2013
url:
http://www.facebook.com/campinaboerenland
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Pim van Bommel, Rik toe Water
Art Direction / Design:
Pim van Bommel
Copy / Redactie:
Ashton de Ruiter, Rik toe Water
Interaction Design:
n.v.t.
Technische realisatie:
n.v.t.
Account:
Marloes van Schaik
Verantwoordelijk bij klant:
Marloes van Schaik
Overigen:
Daan ten Bosch


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De interesse van mensen in elkaars dagelijkse leven wordt weerspiegeld in ons internetgebruik. Mensen vinden het met name boeiend om te spieken in het oer-Hollandse boerenleven. Dit stelt hen in staat om weg te dromen van het stadse leven naar het leven op het platteland. Campina BOER en LAND wordt gemaakt van biologisch zuivel. MEC creëerde een uitzonderlijke content- & community Social Media Team: de boeren zelf.
Voor/over product of dienst
De zuivel van Campina BOER en LAND wordt gemaakt van de melk van 140 boerenfamilies in Nederland.
Doelgroep(en)
Met oprechte content gaven we fans een kijkje in het boerenleven waarbij ze konden wegdromen van het stadse leven naar het leven op het platteland. Een leven dat ver af staat van hun dagelijkse leven maar waar ze toch een beetje naar verlangen.