Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Mercedes-Benz Creating day at night
Opdrachtgever:
Mercedes-Benz Nederland
Bureau:
FHV BBDO
Datum eerste publicatie:
18/02/2014
url:
http://www.dearmembersofthejury.com/night_view/
Categorie:
Content

Credits

Concept:
Tim Visser, Thomas Overweg, Martin Cornelissen, Mark Muller
Art Direction / Design:
Thomas Overweg
Copy / Redactie:
Tim Visser
Interaction Design:
..
Technische realisatie:
Beam Systems
Account:
Iain Howe, Pui-Yuk Man
Verantwoordelijk bij klant:
Peter Zijlstra
Overigen:
Vincent Seeber (Strategie)


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Night View Assist, een infraroodtechnologie van Mercedes-Benz, geeft bestuurders beter zicht in het donker. Om deze technologie te promoten creëerden we ‘Day at Night’. Overdag genomen foto’s combineerden we met infraroodtechnologie en projecteerden deze ‘s nachts voor passerende auto’s. Zo lieten we nietsvermoedende bestuurders de Night View Assist innovatie in hun eigen auto ervaren. De content gebruikten we om ons verhaal online bij het grote publiek onder de aandacht te brengen.
Voor/over product of dienst
Mercedes-Benz is een autofabrikant die continu innoveert op het gebied van automobiliteit en daarbij horende toepassingen. Een van deze innovaties is Night View Assist. Night View Assist is een innovatie die rijders d.m.v. infrarood technologie meer zicht geeft in het donker.
Doelgroep(en)
We richten ons op moderne jongeren die via traditionele kanalen slecht te bereiken zijn.