Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
De 24 Uur van de Reclame
Opdrachtgever:
VEA & BVA
Bureau:
DE FRANSE KAMER, DDB & Tribal Amsterdam, SyndiQate
Datum eerste publicatie:
17/09/2013
url:
http://www.dfkcreations.com/awards/2014/24reclame
Categorie:
Website
Crossmedia

Credits

Concept:
Online & Mobiel: Sham Ramessar, Yannick Gregoire, Pepijn van Vlaanderen, Thomas Termaat, Chaim Kwakman, Rui Hupe, Roderick Rey, Dennis ten Hove, Elize Nieuwboer (DE FRANSE KAMER) // Offline: Ramin Bahari, Judit Kun (DDB & Tribal Amsterdam) // Event: Syndi
Art Direction / Design:
Online: Sham Ramessar, Chaim Kwakman // Offline: Ramin Bahari, Judit Kun
Copy / Redactie:
Online: Sham Ramessar, Yvonne Roos, Mara Baaij, Toon Vergoesen, Chariva Zaandam, Bert Hagendoorn, Julia Gorodecky // Offline: Ramin Bahari, Judit Kun
Interaction Design:
Sham Ramessar, Maxim van Dam, Yannick Gregoire, Pepijn van Vlaanderen
Technische realisatie:
Online & Mobiel: Pepijn van Vlaanderen (Royal Webbers), Yannick Gregoire, Sham Ramessar // Offline: DDB & Tribal Amsterdam // Event: SyndiQate // Argumented Reality: Layar // Video: Freshman
Account:
Yvonne Roos (BVA & VEA), Nelly de Wit (DDB & Tribal Amsterdam), Mara Baaij (BVA), Sham Ramessar (DE FRANSE KAMER), Toon Vergoesen (VEA), Jeanine Geurts (SyndiQate)
Verantwoordelijk bij klant:
Yvonne Roos, Mara Baaij, Helen Faasse, Jan Driessen, Cees Wijnnobel
Overigen:
Speciale dank aan: Paulina Vernooijs, Hanne Alblas, Nieske van der Woert, Madelon Schaap, Manon Bonnier, Tillan Barros, Nathalie Kruger, Romke Spierdijk, Nathalie La Verge, Arthur Herpel, Jacqueline Vizee, Kerrie Finch, Levi


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Het communicatie -en reclame landschap zit overvol met geweldige Awards, Events en Festivals. De 24 Uur van de Reclame wilde haar propositie in dit landschap versterken én verankeren door zich duidelijk positioneren als Hét Reclame Festival van Nederland. Haar boodschap, opdracht en uitdaging was duidelijk: De 24 Uur van de Reclame is toonaangevend, spannend, inhoudelijk kwalitatief, duurzaam, een geweldige belevenis met een rijk aanbod voor haar doelgroep.
Voor/over product of dienst
De 24 Uur van Reclame is hét jaarlijkse reclame festival van Nederland, met als hoogtepunten de EffieAwards uitreiking en Next Level Talks. Een unieke gelegenheid waar +2500 mensen - van student tot CEO, van kleine bedrijven tot multinationals - komen om inspiratie op te doen, het vak naar een hoger plan te tillen én om te tonen wat voor moois commerciële communicatie kan opleveren. Het festival bestaat uit 9 events die samen de nieuwe visie vormen in het toekomstige communicatie landschap.
Doelgroep(en)
- Reclamemakers
- Marketeers
- Adverteerders
- Talenten en Studenten
- Pers
- Reclame liefhebbers


Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Het communicatie -en reclame landschap zit overvol met geweldige Awards, Events en Festivals. De 24 Uur van de Reclame wilde haar propositie in dit landschap versterken én verankeren door zich duidelijk positioneren als Hét Reclame Festival van Nederland. Haar boodschap, opdracht en uitdaging was duidelijk: De 24 Uur van de Reclame is toonaangevend, spannend, inhoudelijk kwalitatief, duurzaam, een geweldige belevenis met een rijk aanbod voor haar doelgroep.
Voor/over product of dienst
De 24 Uur van Reclame is hét jaarlijkse reclame festival van Nederland, met als hoogtepunten de EffieAwards uitreiking en Next Level Talks. Een unieke gelegenheid waar +2500 mensen - van student tot CEO, van kleine bedrijven tot multinationals - komen om inspiratie op te doen, het vak naar een hoger plan te tillen én om te tonen wat voor moois commerciële communicatie kan opleveren. Het festival bestaat uit 9 events die samen de nieuwe visie vormen in het toekomstige communicatie landschap.
Doelgroep(en)
- Reclamemakers
- Marketeers
- Adverteerders
- Talenten en Studenten
- Pers
- Reclame liefhebbers