Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
The Dutch Kiss
Opdrachtgever:
Het Aids Fonds
Bureau:
Woedend!
Datum eerste publicatie:
10/02/2014
url:
http://www.woedend.nl
Categorie:
Social Media

Credits

Concept:
Woedend!
Art Direction / Design:
Woedend!
Copy / Redactie:
Woedend!
Interaction Design:
Woedend!
Technische realisatie:
Dutch Toast & Woedend!
Account:
Woedend!
Verantwoordelijk bij klant:
Norbert Hendriks


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Het Aids Fonds vraagt aandacht voor intolerantie tegen homo’s met een online virale campagne.

Voor deze campagne bedacht Woedend! een nieuw begrip: The Dutch Kiss. Een kus die staat voor tolerantie, liefde en recht op vrije partnerkeuze. Een kus voor iedereen, van iedereen. Overal en altijd.

Een positieve boodschap die je makkelijk zelf kunt uitdragen - en delen!
Voor/over product of dienst
Het Aids Fonds is een Nederlandse organisatie die zich wereldwijd bezighoudt met homo-emancipatie en de bestrijding van hiv en aids.

Het Aids Fonds financiert wetenschappelijk onderzoek, verzorgt preventie en behandeling voor kwetsbare groepen en komt op voor de rechten van mensen met hiv. Met campagnes en door te lobbyen houdt de organisatie aids op de agenda van de Nederlandse samenleving en de politiek.
Doelgroep(en)
In principe alle zelfdenkende Nederlanders.

Focus:
- Progressief denkend Nederland
- Maatschappelijk betrokken
- Open-minded
- HBO+, 25+
- Kosmopoliet & postmaterialist