Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Gewoon persoonlijk!
Opdrachtgever:
Drukwerkdeal.nl
Bureau:
Llux en Drukwerkdeal.nl
Datum eerste publicatie:
01/01/2014
url:
http://www.drukwerkdeal.nl/
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Marketingafdeling Drukwerkdeal.nl
Art Direction / Design:
Llux en marketing- en vormgevingsafdeling Drukwerkdeal.nl
Copy / Redactie:
Marketing- en vormgevingsafdeling Drukwerkdeal.nl
Interaction Design:
Development Team Front Drukwerkdeal.nl
Technische realisatie:
Development Team Front Drukwerkdeal.nl
Account:
Marketingafdeling
Verantwoordelijk bij klant:
Uitvoering en initiatief bij Drukwerkdeal.nl
Overigen:
Radiospot, nieuwjaarsgroet en Morph zijn door Llux gemaakt.


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De campagne ‘gewoon persoonlijk’ is gericht op jou! Op iedere uiting word je begroet door een medewerker. En dat is niet zomaar. Klantbeleving en betrouwbaarheid spelen een belangrijke rol in het online positieproces. Als online bedrijf hebben we weinig direct persoonlijk contact met onze klanten. Door eigen mensen in al onze uitingen te laten zien, geven we een gezicht en een hele eigen, persoonlijke en transparante beleving aan ons merk en is passend bij onze missie.
Voor/over product of dienst
Het onderscheidend vermogen van Drukwerkdeal.nl, als online drukkerij, ligt in de persoonlijke benadering op alle fronten. Alle gezichten van onze medewerkers staan op de website. Je kunt direct contact opnemen met n van ons. En bestel je regelmatig? Dan krijg je een vast contactpersoon binnen Drukwerkdeal.nl. De deur staat altijd open. Wie ontvangen je graag voor een kopje koffie en rondleiding. Kortom, het drukker-om-de-hoek-gevoel.
Doelgroep(en)
Totale doelgroep (breed)