Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Introductie MINI Clubvan
Opdrachtgever:
MINI Nederland
Bureau:
FEL
Datum eerste publicatie:
15/04/2013
url:
http://www.mini.nl/40
Categorie:
Online Campagne
Social Media

Credits

Concept:
Lucas Stalman, Ferry Bol
Art Direction / Design:
Ferry Bol
Copy / Redactie:
Lucas Stalman
Interaction Design:
Ferry Bol
Technische realisatie:
Faceworks, Frequin Producties
Account:
Lucas Stalman, Anne Pluijms
Verantwoordelijk bij klant:
Leon van Schie


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
De MINI Clubvan koop je omdat het een verlengstuk stuk is voor de uitstraling van je bedrijf. Dus kozen we de 40 meest MINI-waardige bedrijven uit en verraste die met hun eigen custom made Clubvan voor de deur (http://youtu.be/ekghMy34Moo). Ze streden daarna intensief met elkaar om de titel 'mooiste winkel van Nederland'. Hiervoor kregen ze een toolkit met teksten en afbeeldingen. De twee winkels met de meeste likes én die met de meest creatieve actie wonnen voor drie maanden hun eigen Clubvan.
Voor/over product of dienst
De MINI Clubvan is de eerste bestelauto van MINI. Met dubbele openslaande achterdeuren, zonder achterbank en veel laadruimte is hij speciaal geschikt voor bedrijven. Natuurlijk heeft hij wel de uitstraling en rijeigenschappen van een echte MINI. Dat maakt de MINI Clubvan tot ideale keuze voor bedrijven die stijl en kwaliteit zoeken in hun vervoer als verlengstuk van de uitstraling van hun bedrijf. MINI drives your business.
Doelgroep(en)
Primair (MINI Clubvan): kleine zelfstandige ondernemer en middenstand (vrij/creatief beroep of premium winkel).

Secundair (MINI algemeen): mensen die zich anders voelen, sportief en chic.


Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
De MINI Clubvan koop je omdat het een verlengstuk stuk is voor de uitstraling van je bedrijf. Dus kozen we de 40 meest MINI-waardige bedrijven uit en verraste die met hun eigen custom made Clubvan voor de deur (http://youtu.be/ekghMy34Moo). Ze streden daarna intensief met elkaar om de titel 'mooiste winkel van Nederland'. Hiervoor kregen ze een toolkit met teksten en afbeeldingen. De twee winkels met de meeste likes én die met de meest creatieve actie wonnen voor drie maanden hun eigen Clubvan.
Voor/over product of dienst
De MINI Clubvan is de eerste bestelauto van MINI. Met dubbele openslaande achterdeuren, zonder achterbank en veel laadruimte is hij speciaal geschikt voor bedrijven. Natuurlijk heeft hij wel de uitstraling en rijeigenschappen van een echte MINI. Dat maakt de MINI Clubvan tot ideale keuze voor bedrijven die stijl en kwaliteit zoeken in hun vervoer als verlengstuk van de uitstraling van hun bedrijf. MINI drives your business.
Doelgroep(en)
Primair (MINI Clubvan): kleine zelfstandige ondernemer en middenstand (vrij/creatief beroep of premium winkel).

Secundair (MINI algemeen): mensen die zich anders voelen, sportief en chic.