Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
A.M.: When the evening turns into the night
Opdrachtgever:
Heineken - Desperados
Bureau:
VICE Media/ Starcom
Datum eerste publicatie:
26/07/2013
url:
http://noisey.vice.com/nl/am-when-the-evening-turns-into-the-night/
Categorie:
Crossmedia
Content

Credits

Concept:
Mees Maks (VICE Media)
Art Direction / Design:
Manuel de Jong (VICE Media)
Copy / Redactie:
Perre van den Brink (VICE Media)
Interaction Design:
nvt
Technische realisatie:
nvt
Account:
Nadine Ridder (Vice Media) & Joris Lak (Starcom)
Verantwoordelijk bij klant:
Rutger van der Stegen en Marie-Monique van der Salm
Overigen:
Media Strategie: Joris Lak (Starcom), Regie: Mirla Klein (VICE Media), Camera: Martin Sinkgraven (VICE Media) en Mirthe Mosterman (VICE Media), Edit: Martin Sinkgraven (VICE Media), Productie: Lea Fels (VICE Media), Post-productie: Eefje


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
Noisey (VICE Media) en Starcom ontwikkelden een content-strategie waarin authentieke korte documentaires zijn ontwikkeld binnen het relevante domein van het nachtleven. Het doel is om Desperados op natuurlijke manier onderdeel te laten worden van de belevingswereld van de kritische doelgroep.
Voor/over product of dienst
Desperados is een bier dat verrijkt is met de smaak van tequila. Een unieke smaakervaring die het zoete van tequila combineert met het bittere van bier.
Doelgroep(en)
Primair: 18-24 (progressief)
Secundair: 18-35 (breed)


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Noisey (VICE Media) en Starcom ontwikkelden een content-strategie waarin authentieke korte documentaires zijn ontwikkeld binnen het relevante domein van het nachtleven. Het doel is om Desperados op natuurlijke manier onderdeel te laten worden van de belevingswereld van de kritische doelgroep.
Voor/over product of dienst
Desperados is een bier dat verrijkt is met de smaak van tequila. Een unieke smaakervaring die het zoete van tequila combineert met het bittere van bier.
Doelgroep(en)
Primair: 18-24 (progressief)
Secundair: 18-35 (breed)