Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Holland Heineken House Sochi
Opdrachtgever:
Heineken Nederland
Bureau:
Boomerang Create
Datum eerste publicatie:
13/01/2014
url:
http://www.facebook.com/hollandheinekenhouse
Categorie:
Social Media
Content

Credits

Concept:
Heineken Nederland en Boomerang Create
Art Direction / Design:
Jordi van de Bovenkamp
Copy / Redactie:
Jordi van de Bovenkamp, Philip van Ierschot, Jeroen Nieuwhuis
Interaction Design:
-
Technische realisatie:
-
Account:
Alexander Veltman
Verantwoordelijk bij klant:
Paul Tholen, Rob van Griensven en Niels Grevenstuk
Overigen:
Starcom


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Social Media

Projectbeschrijving
Deze editie van het Holland Heineken House (HHH) vond plaats in Sochi, voor veel Nederlanders letterlijk en figuurlijk ver weg. Het was daarom belangrijker dan ooit om de beleving van het HHH naar de Nederlander te brengen. Met actuele, creatieve en engaging content werd de afstand met Nederland verkleint. Het Holland Heineken House is er namelijk om de legendarische oranjemomenten te vieren, of je er nou fysiek bij bent of niet.
Voor/over product of dienst
Sinds ’92 is het Holland Heineken House de traditionele ontmoetingsplaats tijdens de Olympische Spelen voor de Nederlandse sportwereld in al haar geledingen. Het is het officiële nationale huis van Nederland waar NOC*NSF de gastheer is en Heineken de locatie faciliteert en organiseert.

Het thuis dus voor sportfans en sporters, waar de beste artiesten optreden en waar alle Nederlandse medaillewinnaars gehuldigd worden.
Doelgroep(en)
De primaire doelgroep voor de content gemaakt rond het Holland Heineken House Sochi was mannen van 18 tot 35 jaar in Nederland.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Deze editie van het Holland Heineken House (HHH) vond plaats in Sochi, voor veel Nederlanders letterlijk en figuurlijk ver weg. Het was daarom belangrijker dan ooit om de beleving van het HHH naar de Nederlander te brengen. Met actuele, creatieve en engaging content werd de afstand met Nederland verkleint. Het Holland Heineken House is er namelijk om de legendarische oranjemomenten te vieren, of je er nou fysiek bij bent of niet.
Voor/over product of dienst
Sinds ’92 is het Holland Heineken House de traditionele ontmoetingsplaats tijdens de Olympische Spelen voor de Nederlandse sportwereld in al haar geledingen. Het is het officiële nationale huis van Nederland waar NOC*NSF de gastheer is en Heineken de locatie faciliteert en organiseert.

Het thuis dus voor sportfans en sporters, waar de beste artiesten optreden en waar alle Nederlandse medaillewinnaars gehuldigd worden.
Doelgroep(en)
De primaire doelgroep voor de content gemaakt rond het Holland Heineken House Sochi was mannen van 18 tot 35 jaar in Nederland.