Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Troonopvolger
Opdrachtgever:
Samsung
Bureau:
Starcom & Saatchi&Saatchi | LeoBurnett
Datum eerste publicatie:
16/03/2013
url:
http://www.onzetroonopvolger.nl/ (niet live)
Categorie:
Crossmedia

Credits

Concept:
Maarten Dobbelaar & Rick Coolegem
Art Direction / Design:
Maarten Dobbelaar & Marco Sluijter
Copy / Redactie:
Rick Coolegem & Jeroen de Korte
Interaction Design:
Joan An de Beaudoin & Bycen Molenaar
Technische realisatie:
MediaMonks, DPPLR
Account:
Claire Daemen, Daniëlle Nootebos, Manon Bes
Verantwoordelijk bij klant:
Geert Mol
Overigen:
Digital Director: Wesley Bos, Annemarie Plas & Joris Lak


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Crossmedia

Projectbeschrijving
De Samsung Galaxy S4 wordt 14 maart aangekondigd, de opvolger van de SIII. Pas 6 weken later is hij te koop; een lange tijd voor smartphone liefhebbers. Om het momentum te behouden, koppelen we onze opvolger aan de troonopvolging van Koning Willem Alexander (WA). Iedereen kan zijn/haar wens met de nieuwe koning delen via onze App of via #troonopvolger. De leukste berichten worden gebruikt als content in advertenties. Alle wensen worden op een Samsung S4 aangeboden aan WA op zijn 1ste werkdag
Voor/over product of dienst
Samsung Galaxy S4 is de opvolger van de populaire SIII. Deze smartphone is vernieuwd, verbeterd en voorzien van alle opties en communicatiemogelijkheden. Het is daarmee een gewaagde concurrent van bijv. de iPhone en heeft een naam hoog te houden t.o.v. zijn voorganger. Doordat de smartphone voorzien is van alle belangrijke features, is dit een populaire smartphone voor het grote publiek.
Doelgroep(en)
Onze brede doelgroep (m/v 16-44 jaar) heeft een actieve levensstijl, is veel onderweg en volgt actuele gebeurtenissen; ook het koningschap. De doelgroep is actief op sociale & digitale media (online), maar is ook goed te bereiken via OOH en print (offline media).