Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Bol.com Online Signeersessie's
Opdrachtgever:
Bol.com
Bureau:
DDB Brussels
Datum eerste publicatie:
23/10/2013
url:
http://bolsigningsession.com/
Categorie:
Online Campagne
Website

Credits

Concept:
DDB Brussels
Art Direction / Design:
Peter Ampe, Danny Vissers
Copy / Redactie:
Peter Ampe, Danny Vissers
Interaction Design:
Geert Desager
Technische realisatie:
Simon De Pauw, Christophe Gesquière, Sevenedge
Account:
Francis Lippens, Kaat De Brandt, Hans Michiels
Verantwoordelijk bij klant:
Kristof Saerens, Jan Huysmans


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Heel wat traditionele boekenwinkels organiseren Meet & Greets met populaire auteurs om zo potentiële klanten naar hun winkels te lokken. Online winkel bol.com wou een beter alternatief vinden dat online boekenverkoop minstens zo persoonlijk maakt. Via online signeersessies bracht bol.com België's bestverkopende auteurs tot in de Vlaamse huiskamers.
Voor/over product of dienst
Deze campagne werd gerealiseerd ter promotie van bol.com's online boekenwinkel. Bol.com is reeds 2 jaar actief op de Belgische markt en probeert een top 3 plaats te veroveren op de Belgische boekenmarkt.
Doelgroep(en)
De "late majority" die minder vertrouwd is met het online kopen van boeken en op heden traditionele "offline" boekenwinkels als eerste bestemming kiest.


Case omschrijving: Website

Projectbeschrijving
Heel wat traditionele boekenwinkels organiseren Meet & Greets met populaire auteurs om zo potentiële klanten naar hun winkels te lokken. Online winkel bol.com wou een beter alternatief vinden dat online boekenverkoop minstens zo persoonlijk maakt. Via online signeersessies bracht bol.com België's bestverkopende auteurs tot in de Vlaamse huiskamers.
Voor/over product of dienst
Deze campagne werd gerealiseerd ter promotie van bol.com's online boekenwinkel. Bol.com is reeds 2 jaar actief op de Belgische markt en probeert een top 3 plaats te veroveren op de Belgische boekenmarkt.
Doelgroep(en)
De "late majority" die minder vertrouwd is met het online kopen van boeken en op heden traditionele "offline" boekenwinkels als eerste bestemming kiest.