Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Staatsloterij - Geld maakt Gelukkig
Opdrachtgever:
Staatsloterij
Bureau:
Lemz
Datum eerste publicatie:
24/10/2013
url:
http://gelukspeiling.staging.vellance.net/
Categorie:
Design
Content

Credits

Concept:
LEMZ
Art Direction / Design:
LEMZ
Copy / Redactie:
LEMZ
Interaction Design:
LEMZ / Mediamonks
Technische realisatie:
Mediamonks
Account:
LEMZ
Verantwoordelijk bij klant:
Kim van Dusseldorp, Froukje Claes, Reena Sewbaks, Marielle Grootjans


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Design

Projectbeschrijving
Geld maakt gelukkig als je het deelt met de mensen om je heen. Deze gedachte staat centraal in de nieuwe campagne van de Staatsloterij. Om iedereen te laten ervaren hoe leuk delen is, ontwikkelden we de Wensmaker. Met de Wensmaker creëer je een persoonlijk Wenslot, waarmee je iemand op een bijzondere manier kan laten weten, dat jij hem of haar gelukkig zou maken als je de Staatsloterij wint. De ontvanger ziet jouw wens getekend worden door de Wensmaker.
Voor/over product of dienst
Meespelen met de Staatsloterij doe je voor de kans op een grote geldprijs. Het brengt onze dromen dichterbij. We dromen van een groter huis, een mooie boot of een schitterende Ferrari. Maar er is iets wat ons nog gelukkiger maakt. Dat is als wij iets kunnen betekenen voor een ander.
Doelgroep(en)
Iedereen ouder dan 18 jaar.


Case omschrijving: Content

Projectbeschrijving
Geld maakt gelukkig als je het deelt met de mensen om je heen. Deze gedachte staat centraal in de nieuwe campagne van de Staatsloterij. Om iedereen te laten ervaren hoe leuk delen is, ontwikkelden we de Wensmaker. Met de Wensmaker creëer je een persoonlijk Wenslot, waarmee je iemand op een bijzondere manier kan laten weten, dat jij hem of haar gelukkig zou maken als je de Staatsloterij wint. De ontvanger ziet jouw wens getekend worden door de Wensmaker.
Voor/over product of dienst
Meespelen met de Staatsloterij doe je voor de kans op een grote geldprijs. Het brengt onze dromen dichterbij. We dromen van een groter huis, een mooie boot of een schitterende Ferrari. Maar er is iets wat ons nog gelukkiger maakt. Dat is als wij iets kunnen betekenen voor een ander.
Doelgroep(en)
Iedereen ouder dan 18 jaar.