Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Infiltratie banners
Opdrachtgever:
SSSS & Orchestra
Bureau:
SSSS & Orchestra
Datum eerste publicatie:
13/03/2013
Categorie:
Online Campagne
Media-Inzet
Innovation

Credits

Concept:
Mischa Schreuder, Ramon Stalenhoef, Remco Rouffaer, Tom van Zijl
Art Direction / Design:
Mischa Schreuder
Copy / Redactie:
Ramon Stalenhoef
Interaction Design:
Abdullah Bendahman
Technische realisatie:
Remco Rouffaer, Tom van Zijl
Account:
Yoeri Kastelein


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Online Campagne

Projectbeschrijving
Je zoekt als bureau een digitale partner. Dan ligt een online banner campagne op adformatie.nl voor de hand. Maar dan wil je wel opvallen. Daarom bedachten we een unieke banner. Een banner die zijn boodschap aanpast, afhankelijk vanaf waar je er naar kijkt. Zo werden 19 verschillende bureaus met potentiële digitale managers, dankzij ingenieuze ip adres techniek, verrast met hun eigen “persoonlijke” banner. Zo zag elk bureau afzonderlijk zijn eigen banner, die dus niet zichtbaar was voor anderen.
Voor/over product of dienst
Dit is de eerste keer dat banners “weten” vanuit welk bedrijf er naar de banner wordt gekeken en dat de boodschap hier rechtstreeks op wordt aangepast.
Doelgroep(en)
Managers in de reclamewereld met affiniteit voor digital/social denken.


Case omschrijving: Media-Inzet



Case omschrijving: Innovation