Inzendingen SpinAwards

Deel op:


Terug naar het overzicht Print

Opdrachtgever, bureau/school en categorie

Titel:
Van Gils No Stitch No Story Jacket
Opdrachtgever:
Van Gils No Stitch No Story Jacket
Bureau:
SSSS & Orchestra
Datum eerste publicatie:
21/03/2013
url:
http://youtu.be/DAEXQIWkN44
Categorie:
Mobile
Crossmedia
Innovation

Credits

Concept:
Mischa Schreuder, Ramon Stalenhoef
Art Direction / Design:
Mischa Schreuder
Copy / Redactie:
Ramon Stalenhoef
Technische realisatie:
Remco Rouffaer, Tom van Zijl
Account:
Martijn Amendt, Yoeri Kastelein
Verantwoordelijk bij klant:
Robert Meijer, Linda van de Wiel


Afbeeldingen

Video



Case omschrijving: Mobile

Projectbeschrijving
Voor van Gils ontwikkelden we de No Stitch, No Story Suit, ’s werelds eerste interactieve pak. Het jasje bevat een interactieve knoop die je scant met de Van Gils app op je smartphone. Zo unlock je de inbegrepen No Stitch, No Story experience. Een spectaculair event dat bij je pak is inbegrepen. Daarnaast kun je op deze manier ook via Facebook inchecken in je pak. Via Facebook inchecken op een locatie kon al, maar nu kun je dus ook inchecken in je pak.
Voor/over product of dienst
Er zijn nu twee edities. De Rotterdam en de Antwerp Edition. Inclusief speciale Rotterdamse en Antwerpse binnenvoering. De Rotterdam Edition bevat een Flyboard experience, waarbij je over het water vliegt. De Antwerp Edition bevat een Shooting Range experience, waarbij je op jackets gaat schieten. In deze steden heeft Van Gils een brandstore geopend en de pakken zijn gelanceerd tijdens de openingen van deze winkels. Elke stad waar een brandstore wordt geopend, gaat zijn eigen interactieve pak krijgen.
Doelgroep(en)
Media en consumenten.


Case omschrijving: Crossmedia



Case omschrijving: Innovation